Recenzija: Tinktura tvrdi šampon 2-u-1

08:21:00

Tinktura tvrdi čvrsti šampon 2 u 1 vanilija magnolija

Vjerujem da se dosta vas do sada već susrela s temom smanjenja plastike i plastičnog otpada u svakodnevnom životu. Osim naravno smanjenja količine proizvoda koje kupujemo kao logičnog rješenja, traženje održivih alternativa i zamjena omiljenih proizvoda je također jedan od načina. Posljednjih par godina, u skladu s trendom, sve više brandova u svoju ponudu uključuje i održive alternative. O jednoj takvoj, tvrdom šamponu hrvatskog branda Tinktura, bit će riječ u današnjoj recenziji.

Tinktura tvrdi čvrsti šampon 2 u 1 vanilija magnolija

Već dulje vrijeme sam htjela isprobati neki proizvod ovakvog tipa, no iskreno, bila sam pomalo skeptična. Moram priznati da nisam bila baš uvjerena da će uspjeti oprati moju kosu kao klasični šampon i da ću vjerojatno imati problema, posebno ako uzmemo u obzir da je moja kosa tanke, masna i kemijski tretirana. Oh, kako sam bila u krivu! No, krenimo redom.

Tinktura tvrdi čvrsti šampon 2 u 1 vanilija magnolija

Pakiranje

Šampon dolazi u papirnatoj ambalaži s metalnim poklopcem. Iako mislim da se ambalaža da odvojiti, mislim da se zbog sjajnog premaza papirnati dio ne da reciklirati, pa ju možete možda prenamijeniti, ili čuvati u njoj šampon za vrijeme korištenja. Šampon ima oblik okruglog sapuna, dolazi u količini od 60 g i ovaj moj ima miris magnolije i vanilije, iako, koliko sam vidjela, dolaze u nekoliko varijanti. Na njemu je navedeno da se radi o kombiniranom, 2-u-1 proizvodu, no obzirom na moj tip kose, ipak ga nisam testirala takvog, već svaki put obavezno dodala i malo regeneratora. Kako mi je ovo prvi proizvod ovog tipa, nisam sigurna koliko će trajati, no za sad mogu reći da se dosta sporo troši, ja gotovo i ne vidim razliku između korištenja.

Tinktura tvrdi čvrsti šampon 2 u 1 vanilija magnolija

Korištenje

Koristi se tako da, nakon što smočite kosu kao i kod normalnog šampona, tvrdi šampon ili zapjenite u rukama pa pjenu nanesete na kosu, ili jednostavno utrljate pločicu u vlasište i normalno operete kosu. Isprobala sam obje varijante i druga je definitivno moj izbor jer je nekako jednostavnija. Šampon se pjeni kao i svaki normalni šampon, i dobro očisti kosu, a pritom ju ne isušuje, barem u mom slučaju. Nakon sušenja, kosa je divno mekana, lepršava, ima dodatan volumen, a u mom slučaju se i manje masti (vrijeme do sljedećeg pranja mi je produženo minimalno za dan, dva), što je odlično, jer u normalnim uvjetima kosu moram prati svaki drugi dan. Miris šampona se nakon pranja ne zadržava na kosi.

Tinktura tvrdi čvrsti šampon 2 u 1 vanilija magnolija

Dodatna i vrlo pohvalna informacija je da se radi o ručno rađenom proizvodu, koji je uz to i veganski i nije testiran na životinjama, kao i činjenica da se radi o hrvatskom proizvodu. Thumbs up!

Tinktura tvrdi čvrsti šampon 2 u 1 vanilija magnolija

Zaključak?

Pozitivno sam iznenađena ovim proizvodom i definitivno ću ga nastaviti koristiti i dalje. Od srca vam ga mogu preporučiti, posebno ako nemate osjetljivo vlasište. U tom slučaju bih ipak bila nešto opreznija jer sam čitala recenzije u kojima je navedeno da je curama isušivao vlasište pa imajte to na umu. Cijena za 60 g proizvoda se kreće oko 45 kuna.

 

Gdje kupiti?
dm
Tinktura web shop

 

Jeste li isprobali tvrde šampone?
Koje je vaše mišljenje o njima?

 

Čitamo se, Nikol

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe