CeraVe proizvodi za njegu lica - grupna recenzija

08:51:00

CeraVe proizvodi za njegu lica


Vijest koja niste mogli ne čuti posljednjih mjesec dana na društvenim mrežama: CeraVe je konačno stigao u Hrvatsku. Za sve kojima ovaj brand nije pojam; radi se o internacionalno poznatom brandu njege lica i tijela, osnovanom 2006 u suradnji s dermatolozima. Osnovu svih CeraVe proizvoda čine ceramidi, otkud i naziv, CeraVe. Cjenovno spadaju u neki srednji rang; gelovi za umivanje su dostupni po cijenama od nekih 10 €, dok se kreme kreću oko 15 €, naravno ovisno o mililitraži.

Obzirom da sam već prije nekih pola godine uvela nekoliko CeraVe proizvoda u svoju dnevnu rutinu, odlučila sam podijeliti svoje dojmove s vama. Odmah na početku da napomenem - moja je koža mješovita, s masnijojm T zonom, dok su mi obrazi recimo normalni, s crvenilom. Jako je osjetljva i smeta joj gotovo sve, počevši od umivanja običnom vodom. Zbog toga sam jako oprezna kod uvođenja novih proizvoda, jer mi oni za osjetljivu kožu često budu preteški, dok mi oni za masnu/normalnu ili previše isušuju, ili jednostavno imaju neki sastojak koji me iritira. Ipak, odlučila sam se isprobati CeraVe, i drago mi je što jesam, a zašto, pročitajte u nastavku.

CeraVe Cleansers

CeraVe pjenasti gel za čišćenje za normalno i masno lice

CeraVe pjenasti gel za čišćenje za normalno i masno lice

Bio je prvi CeraVe proizvod koji sam ikad isprobala i moram priznati da me oduševio na prvu. Radi se o laganom, prozirnom gelu, koji se prilikom dodira s vodom blago zapjeni. Moja koža je mješovita i ovaj ju gel nije dodatno isušio. Nema nikakav specifičan miris; to pripisujem i tome da gel ne sadrži nikakve parfeme, što je definitivni plus kod mene. Moja koža je i osjetljiva i nastojim izbjegavati sve sastojke koji bi ju mogli bespotrebno iritirati. 

Gel za čišćenje lica smatram nekim usputnim korakom u rutini, koji je nužan, ali nije ključan za poboljšanje stanja kože. Možete samo zamisliti koliko sam se ugodno iznenadila dok je moja kože postala znatno ljepša i čišća u roku od nekih tjedan, dva od korištenja ovog gela. Osim već spomenutih ceramida, ovaj gel sadrži i hijaluronsku kiselinu i niacinamid, za koje vjerujem da su također tome doprinijeli. Konkretno ovaj gel koristim kao drugi korak u rutini, nakon čišćenja šminke, ili kao prvi korak u sklopu jutarnjeg umivanja. Ako se odlučite isprobati samo jedan CeraVe proizvod, neka to bude ovaj gel. Nadam se da će vas oduševiti kao i mene.

CeraVe SA omekšavajuća emulzija za čišćenje za normalnu i suhu kožu

CeraVe SA omekšavajuća emulzija za čišćenje za normalnu i suhu kožu

Ovu emulzija, kako ju nazivaju na Notinu konkretno, ja smatram još jednim gelom za čišćenje lica pa ću je tako i zvati u nastavku. Osim ceramida, sadrži i salicilnu kiselinu, i ideja bi bila ta da ista poboljšava teksturu kože i omekšava je. Iskreno, ja i nisam primijetila neku razliku prilikom korištenja ovog i prethodno navedenog pjenastog gela za čišćenje lica. Također lijepo očisti lice i koža nije suha nakon korištenja, no nekako mi je izostao onaj wow efekt koji sam imala s pjenastim gelom. Bez obzira na to što je koncentracija salicilne kiseline (vjerojatno) relativno niska i što gel u roku minute skidate s lica, preporučila bih vam da tijekom korištenja ovog proizvoda obavezno koristite i SPF, ako ga inače ne koristite. Obzirom da me prethodni gel baš, baš oduševio, mislim da se neću vraćati ovome.

CeraVe Moisturizers

CeraVe hidratantna krema za lice SPF 25

CeraVe hidratantna krema za lice SPF 25

Ovu sam kremu koristila kao svakodnevni zimski proizvod s SPFom i moram priznati da mi se stvarno pokazala solidnom. Iako se tekstura možda na prvu čini nešto bogatija, on ne zamasti kožu dodatno, već joj pruža točno onoliko hidratacije koliko treba (barem mojoj mješovitoj koži). Lagana je, brzo se upija, ne ostavlja bijeli sloj prilikom razmazivanja i dobra je podloga za šminku. Nisam primijetila da mi je dodatno začepila pore, no to pripisujem i korištenju metode dvostrukog čišćenja lica. 

Za razliku od gelova za umivanje, i nekih drugih CeraVe proizvoda, kod hidratantnih krema za lice ne možete birati mililitražu - dobivate količinu od 52 ml, koja je uz svakodnevno korištenje meni osobno dovoljna za nekih 4 mjeseca. Još jedan veliki plus za ovaj brand što se tiče ambalaže - dolaze u tubicama s pumpicama, po meni vrlo higijenski i praktično, a i možete biti sigurni da ćete proizvod uspijeti iskoristiti do posljednje kapi. Sve u svemu, stvarno solidna krema koju vam definitivno mogu preporučiti.

 

CeraVe hidratantna njega za normalno i suho lice

CeraVe hidratantna njega za normalno i suho lice

Moja noćna krema proteklih nekoliko mjeseci. Ljeti noću imam običaj koristiti samo serum za lice, obzirom da mi se koža više masti i on mi bude dovoljan. Ipak, dolaskom hladnijih dana moja je koža postajala sve više suha, pa sam se odlučila isprobati ovu kremu i nisam požalila. Također, kao i prethodni proizvodi, na mojoj osjetljivoj koži nije izazvala nikakvu reakciju. Za razliku od kreme s SPFom, tekstura ove kreme na prvi pogled izgleda nešto laganije, no mislim da su tu negdje po hidrataciji koju pružaju. Isto se tako brzo upija, i lice nakon nje bude baš mekano. Također, nisam primijetila da mi začepljuje pore. Jednako kao i krema s SPFom dolazi u količini od 52 ml, u tubici s pumpicom. Vrlo sam zadovoljna ovom kremom i vjerujem da ću ponoviti kupnju.

Zaključno? CeraVe proizvodi su mene stvarno oduševili (neki više, neki manje). Definitivno vam preporučam da ih isprobate, čak i ako imate osjetljivu kožu poput mene, vjerujem da se nećete razočarati. Moji favoriti su: pjenasti gel za umivanje, dnevna i noćna krema, dok me gel sa salicilnom kiselinom nije naročito oduševio.


Gdje kupiti?
Notino.hr
Online Ljekarna Coner
Farmacia
iHerb

Jeste li već isprobale koji CeraVe proizvod?
Kako su vam se svidjeli?

Čitamo se, Nikol

You Might Also Like

2 komentari

  1. Jedva čekam kupiti i isprobati pogotovo nakon svih pozitivnih recenzija koje sam pročitala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će i tebe oduševiti! ;)

      Izbriši

Subscribe