Recenzija - Delia Cosmetics Argan Oil boja za obrve

20:09:00


Sređene obrve jedan su od najvažnijih faktora u stvaranju skladnog izgleda lica. Naglašavaju oči i strukturu kostiju i daju lijep okvir licu. Pošto mi je jedna od dobrobiti cijele ove korona-situacije i home office, moje se šminkanje svelo na minimum, no ipak nisam htjel odustati od popunjenih obrva. Nakon kratkog traženja, došla sam do riješenja – Delia boje za obrve. Ova boja za obrve odlična je opcija ako želite potaminiti svoje svijetle obrve ili trepaice ili popuniti svoje tamne obrve. Ja spadam u drugu kategoriju, a moje iskustvo možete pročitati u nastavku posta.

 

Općenito o proizvodu

Delia cosmetics boja za obrve dolazi u kartonskom pakiranju, a unutra dobivate uputstva za korištenje, boju za obrve, razvijač boje, malu posudicu za mješanje i plastični češljić kojim možete nanijeti boju na željena područja. Ja sam umjesto češljića,koji se dobiva u pakiranju, koristila svoj h&m kistić za obrve, koji mi omogućuje više preciznosti pri nanošenju.



Na poleđini pakiranja možete vidjeti prva upozorenja i uputstva za korištenje, informacije o sastavu i procesu nanošenja. Predlaže se patch-test, kako bi se na vrijeme mogle prepoznati alergijske reakcije, no ja sam ga preskočila, pošto ni inače nemam reakcije na slične proizvode.


 


Proces bojenja

Sam proces bojanja vrlo je jednostavan. U maloj posudici pomiješate boju i razvijač boje u omjeru 1:1, miješate sve dok ne dobijete homogenu masu. Precizno nanesete na obrve. Ja volim koristiti štapiće za uši kako bih uklonila višak boje oko obrva i dobila uredniji rezultat. Nakon toga pričekate 5-10 minuta da se boja razvije i na kraju mokrom krpicom/maramicom uklonite boju. Sasvim jednostavno.


Obrva prije bojenja
Boju pokušajte nanijeti čim preciznije i ostavite da djeluje 5-10 minuta

 

Rezultati

Moje rezultate možete vidjeti na slikama. Naravno, početni rezultati ovise o tome koju boju odaberete (ovo je dark brown) i kako je dugo ostavite na koži. Ja sam se pridržavala uputstva s pakiranja i dobila stvarno prirodni rezultat. Obrve nakon bojanja budu baš meke, što je vjerojatno do arganovog ulja koje se nalazi u proizvodu, a obojena koža ispod samih dlačica daje dojam punijih obrva.

Što se tiće trajanja boje, ono jako ovisi o tome koliko često skidate šminku, mijete lice i slično. Ja se ovih dana većinom mijem tri puta pa je tako i trajanja boje ograničeno. Još jedna pozitivna stvar ove boje je da lijepo blijedi. Boja nakon 5 dana (kao na slici) već je dosta slaba, no i dalje je neutralna, a ne patchy ili crenkasta, kako sam to viđala kod sličnih proizvoda.


Rezultat neposredno nakon bojenja
Rezultat 5 dana nakon bojenja


Zaključak

Ovaj proizvod je odličan za osobe koje vole prirodan izgled i no-makeup look, a svakako vole naglašene i popunjene obrve. Trajanost je stvarno okej i vjerojatno se može dodatno produžiti ako ostavite boju da djeluje duže i izbjegavate obrve pri umivanju. Proces je jako jednostavan i kratak, a rezultati će vam svakako potrajati nekoliko dana. Meni je stvarno super i definitivno ću je nastaviti kupovati.

 

Gdje kupiti?

Delia boje za obrve možete naručiti na notino.hr po cijeni od 20 kn. Prava sitnica, a boju možte korisiti za bar 10 korištenja (po mojoj procjeni).

 

Jeste li već isprobale ovaj ili neki sličan proizvod?

Kako je vaše iskustvo s bojenjem obrva?


Do čitanja,

Melani

 

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe