Mini empties post

18:54:00


Empties Post

S prestankom pisanja bloga izgubila sam i naviku skupljanja praznih ambalaža za postove ovakve vrste. Ipak, igrom slučaja nekoliko sam proizvoda ispraznila u isto vrijeme pa se na brzinu skupila ova hrpica. Odlučila sam svoje dojmove o ovim potrošenim proizvodima podijeliti sa vama.

Makeup

Od šminke sam potrošila primarno proizvode za ten, valjda I jedinu vrstu kozmetike koju (uz maskare) redovito potrošim i dokupim. Tu su se našli:

Fitme korektor essence puder rimmel puder u kamenu

Maybelline FIT me! korektori u nijansama 08 i 15

Dvije nijanse jer nijansu hladnog podtona koristim za prekrivanje podočnjaka, dok onu toplog podtona koristim na licu koje je i inače toplo (#beautyhack). Oba sam iscijedila do zadnje kapi i malo je reći da obožavam ovaj korektor i obavezno ga moram imati u svojoj kolekciji. Lako se blenda, može se koristit sam, a dobro surađuje i s puderima i izgleda jako prirodno na koži.  Vjerujem da vas je većina vas već isprobala obzirom da se radi o prilično hvaljenom puderu, no ako vas zanima i moja recenzija pišite mi u komentarima.

Rimmel Stay Matte puder u kamenu

Još jedan all time favorite koji volim od 2016. Za više informacija, vidi recenziju. Novi je već kupljen i upotrebi.

Essence #insta perfect tekući puder u nijansi 20

Koooji mislim da je već prošlom promjenom Essence asortimana povučen iz prodaje, no ja sam ga tek nedavno iscijedila do kraja. Ovaj puder sam i dok je bio sastavni dio Essence asortimana vrlo rado koristila. Ima srednje do jako prekrivanje, nije težak i ne izgleda umjetno na koži. Ako ga gdje još uspijete nabaviti, ima moje preporuke pa ga svakako isprobajte.

Njega lica & tijela

The ordinary azelaic hyalurnic acid

The Ordinary Azelaic Acid Suspension 10%

Kako imam osjetljivu i rozaceičnu kožu, otkrila sam na internetu da bi mi azelaična kiselina mogla pomoći pa sam ju odlučila isprobati. Ovaj proizvod je baš solidan i lice mi uvijek bude dosta smireno ujutro, obzirom da ga većinom koristim uvečer. Tekstura mi nije omiljena, ali mi nije izazvala nikakav nered na licu. Trenutno isprobavam serum od Geek and Gourgeous s azelaičnom kiselinom, no ne isključujem mogućnost da opet kupim ovaj proizvod.

The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5

Serum s hijaluronskom kiselinom, valjda jedan od najbasic The Ordinary proizvoda koji vjerujem da je dobra većina vas i isprobala. Ništa posebno, pruža finu hidrataciju licu, što mu je i glavna zadaća. Vjerujem da ću ga ponovo kupiti.

MERZ Special Maska za okoloočno područje

Ova maska je sveee. Sjećam se da je prije više godina bila popularna u blogerskoj sceni, a ja ju još uvijek obožavam. Divno hidratizira područje oko očiju i baš daje instant efekt zaglađene kože. Hladi lagano kožu dok je nanesena i definitivno smiruje okoloočno područje. Preporučam i kupujem opet!

 

Pantene šampon nivea dezodorans sensodyne strong&white

Pantene Pro-V miracles Lift&Volume šampon za kosu

Moj omiljeni šampon za kosu, ovo mi je već 4. bočica i nova je već u pripremi. Obziirom da imam baš tanku kosu koja se relativno brzo zamasti, ovaj šampon ju lijepo oddigne od tjemena i pomogne mi da bar prvih dan, dva lijepo izgleda.

Nivea dry active dezodorans u spreju

Moj omiljeni dezodorans, i tu sam već napunila zalihe. Volim ga jer ima ugodan miris koji nije prezagušljiv, dugo drži i iako se ponekad unatoč njemu i oznojim, ne usmrdim se. Ako koristite dezodoranse u spreju, svakako ga isprobajte.

Sensodyne Pro Schmelz Strong & White pasta za zube

Meni osobno iskreno ništa posebno, kupujem uvijek Sensodyne Paste za zube jer imam osjećaj da mi pomažu sa zubnim mesom. Ova je nešto skuplja od ovih osnovnih varijanti, no ja nisam sad primjetila neku razliku, a naročito ne što se tiče ovog efekta izbjeljivanja. Ne bih kupila opet.

Balea micelarna Afrodita body souffle

Balea micelarna otopina

Iako većinom koristim metodu dvostrukog čišćenja lica, tu i tamo posegnem za ovom micelarnom otopinom. Koliko sam vidjela, dm ju je u međuvremenu i povukao iz prodaje i sad ima primarno neke mirisne (ruža, lavanda etc). Meni se pokazala baš solidnom, dobro je skidala šminku, i kupila bih ju opet da je još dostupna. Još jedan primjer kako Balea nudi baš dobre proizvode za sitne novce.

Afrodita De-Stress BodySouffle

Ovaj souffle za tijelo mi je bio pravo otkriće. Ima diiivni miris lavande, strašno je lagan i brzo se upija u kožu. Koža je nakon nanošenja mekana i hidratizirana. Ipak, s hladnijim vremenom su mi trebali nešto jači losioni, a ovaj pruža više neku laganu hidrataciju. Vjerujm da ću ga opet kupiti na proljeće ili dolaskom ljeta.

 
Roberto Cavalli just cavalli parfem

Roberto Cavalli just cavalli parfem

Ovaj parfem sam ukrala Melani iz njene kolekcije parfema, i drago mi je što jesam. Miris mi se jako svidio i ostajao je baš dugo na mojoj koži. Obzirom da trenutno imam nekoliko otvorenih parfema, a trudim ih se potrošiti prije nego se odlučim na kupnju novog, ovaj se parfem vjerojatno neće tako skoro opet naći u mojoj kolekciji, no definitivno imate moje preporuke za isprobavanje.

 

Jeste li isprobale koji od spomenutih proizvoda?

Kako su vam se svidjeli?

 

Čitamo se, Nikol

You Might Also Like

2 komentari

  1. Maybelline fit me korektor obavezno moram isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, ja se ne odvajam od njega otkako sam ga probala, bila je ljubav na prvi pogled. :D

      Izbriši

Subscribe