Fit u vrijeme korone: Mojih top 4 home workout youtube kanala

16:21:00

Vježbanje korona pandemija


Vrijeme korone za sve nas pokazalo se, u najmanju ruku, kao vrlo izazovno razdoblje. Godinu dana života s pandemijom tu ništa nije promijenilo. Većini nas navike su se bar u nekoj mjeri promijenile, a ja sam svom popisu dodala još jednu dobru naviku - redovito vježbanje. Prije početka pandemije bila sam kronični couch potato (s povremenim naletima volje za vježbanjem, u trajanju od maksimalno mjesec dana). Iako nikad nisam imala problema s viškom kilograma, htjela sam biti aktivnija, no od te želje je uvijek bila jača želja za odmorom, želja za izlaskom, želja za čistom kosom (jesam li jedina koja ima problema sa usklađivanjem rasporeda vježbanja i pranja kose?), nastavi niz…

Dolaskom pandemije, većina mojih izgovora je prestala biti važeća: nisam imala gdje ići, a vremena sam imala na pretek. Odlučila sam probati redovito vježbati i uspjela u tome – treninzi koji su mi nekad bili tlaka, sada me zabavljaju i nakon njih se odlično osjećam. Iako su se polako počele otvarati teretane i fitnes centri, mislim da ću nastaviti vježbati doma pa vam u skladu s tim donosim i moje youtube favorite za vježbanje kod kuće.

Emi Wong  


Emi je bila prva osoba s kojom sam počela redovno vježbati i iako više ne vježbam s njom, mislim da mi je njen smireni pristup i način na koji objašnjava vježbe i motivira gledatelje jako pomogao u tome da nastavim vježbati. Vježbe koje izvodi nisu preteške i mislim da je odličan kanal za početnike. Na njenom kanalu možete pronaći videe različitih trajanja, od 10 do 45 minuta, za rutina cijelo tijelo ili pak za određeni dio tijela. Ono što je mene najviše motiviralo je da sam bez većih problema mogla izvesti sve vježbe koje je i ona radila, ali sam usprkos tome definitivno osjećala mišiće sljedeći dan. Na njenom
instagramu možete pronaći i puno inspiracije u vezi hrane, kao i odličan dog content (Ball Ball i Udon <3 ).

Pamela Reif


Pamelu sam otkrila negdje sredinom svibnja i od onda redovito vježbam s njom. Ono što mi se kod nje sviđa je da tijekom svojih videa ne priča već koristi komercijalnu muziku, što je meni dodatna motivacija i uvijek mi da još malo energije. Pamela na svom
Instagramu svake nedjelje objavljuje nekoliko tjednih planova za vježbanje, koji se sastoje od njenih videa, namijenjenih različitim stupnjevima fitnessa (za početnike, 30 min, 45 min, dance workout itd.) To možete screenshotati i onda tijekom tjedna vježbati prema planu. Iako se ne držim striktno plana, on mi pomaže da tu i tamo uključim i druge dijelove tijela u rutinu, osim trbuha i nogu ahahhaha.

Uglavnom, na njenom kanalu ima također različitih vrsta videa, većina specijaliziranih za neku vrstu tijela, cardio ili HIIT. Na Instagramu također dijeli puno o hrani, a ima i svoju aplikaciju s receptima, mogućnosti kreiranja popisa za kupovina, rutine za vježbanje ili praćenja njezine aktualne rutine (pam app). Ako je zapratite na Instagramu, morate biti spremni i na dosta sponzoriranog sadržaja, koji je doduše uspješno integriran u njezin lifestyle, no zna postati zamoran s vremenom. Ako isprobate samo jedan workout s njenog kanala, neka to bude legendarni 10 minute ab workout (45+ mil. Pregleda). Svakako javite dojmove.

MyLee Dance


MyLee je plesačica i koreografkinja, koja na svom Youtube kanalu dijeli koreografije također popularnih pjesama. Nakon što je Pamela počela izbacivati dance workout videe, a oni su mi baš odgovarali, naletjela sam na ovaj kanal. Otvaram ga obično dok nisam toliko motivirana za vježbanje, a ipak želim potrošiti nešto kalorija i pritom se dobro zabaviti. Isprva su mi se koreografije činilie teške, no kao i u svemu u životu:  vježba čini majstora. Svakako vam savjetujem da isprobate koji od plesova, moji favoriti su
Don't start now - Dua Lipa, Dance Monkey – Tones and I i Con Calma – Daddy Yankee & Snow.

The Fitness Marshall


Znači ovaj kanal!!! Također sadrži kombinaciju plesne koreografije i workouta, i osim što se dobro nasmijete komentarima instruktora, odlično se isplešete i zabavite. Sasvim sam slučajno naletjela na ovaj kanal i odonda svaki workout volim završiti bar s jednom koreografijom. Na kanalu je većina pjesama u posebnim videima, no imate i nekoliko rutina od 20-30 min koje možete pratiti. Vjerujem da neće svakome odgovarati energija instruktora, nekome možda bude i naporan, no kako sam i rekla – ne može svima sve odgovarati. Moje najdraže koreografije su
The Business - Tiesto i Rain on me – Lady Gaga, Ariana Grande, ali vjerujem da nećete pogriješiti koji god video da odaberete jer su svi odličniiiiii.

 

I to bi bilo to od mojih preporuka, nadam se da su vam se svidjele i da ćete možda isprobati koju od njih. Otkrijte mi u komentarima, jeste li i vi počeli vježbati s dolaskom pandemije ili ste se pak ulijenili? Koji su vaši omiljeni Youtube kanali za vježbanje?

 

Čitamo se, Nikol

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ja sam zadnje dvije godine (prije korone) bila redovita u teretani jer me počela boljeti kralježnica. Vježbanje mi je puno pomoglo i iako nisam sportski tip, bio je to jedan od mojih rituala. Čine mi se odlične prve dvije youtuberice koje si navela i možda me one natjeraju da vježbam kod kuće.
    Hahah...nisi jedina koja pranje kose usklađuje sa odlaskom u teretanu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, meni je isto trebalo vremena da se ufuram u vježbanje, no nakon nekog vremena kako i sama kažeš, postane ritual i jednostavno ti nešto fali ako ne vježbaš, barem meni. :D Drago mi je što ti se sviđaju, javi dojmove ako isprobaš vježbe. :)

      Izbriši

Subscribe