Favoriti u svibnju 2018

10:13:00



Već previše dugo nismo pisale o svojim mjesečnim favoritima, pa sam vam ovog mjeseca odlučila pisati o svojim najdražim i najkorištenijim proizvodima. Uživajte!

Dekorativa
PS... Insta girl intense liquid lipstick u nijansi It girl kupila sam prije možda mjesec dana i od onda ga neprekidno nosim. Prigušena tamno roza nijansa odlična je za kako za svakodnevne, tako i posebne prilike. Isto tako, odgovara na vrlo različite kreacije na očima, iako je ja najčešće nosim s nudeastim sjenilima mačkastim eyelinerom.


Preparativa
Ulola serum za lice (Hydrating booster) iz young business woman linije, došao nam je u Ulolinom PR paketu i oduševio me već nakon prvog tjedna korištenja, a oduševljenje se ni nakon toga nije umanjilo. Radi se o serumu koji hidratizira kožu, ali na njoj ne ostavlja neugodni film. Kako je moja koža na nekim dijelovima jako suha, a na nekim poprilično masna, lagana tekstura ovog proizvoda divno njeguje sva područja, bez da je za neka preteška. Koristim ga ujutro i navečer, a više o tome moći ćete pročitati u postu o njezi mog lica koji stiže uskoro.


Kosa
Gliss hair repair maska za bojanu kosu bila je potpuno spontana kupovina. Ugledala sam je u Bipi na nekoj akciji za samo 15 kn i odlučila je isprobati, iako inače ne koristim porizvode za bojanu kosu. Ova je maska dokazala da bih ih možda trebala češće isprobavati jer je fantastična. Mislim da je ovo prva maska, koja mi zapravo pomaže u rašćešljavanju kose nakon pranja. Obožavam je! Ako imate kosu koja se lako mrsi, ovo je proizvod za vas.


Nokti
Sally Hansen u nijansi 374 Mauve Along savršena je mauve-nude nijansa koja je savršena za svaki dan. Pošto sam primjetila da najčešće koristim nude/svijetlo pink/crvene nijanse na noktima, odlučila sam rijeđe kupovati malo bolje lakove i nisam pogriješila. Ovaj lak daje odlično prekrivanje (nanosim dva sloja za bogatiju boju, no i jedan je sasvim ok!), a prvih 4 dana mi izgleda savršeno, kao da sam ga tek nanijela, a to mi je jako važno jer mi se ne da lakirati nokte svaki(drugi) dan.



Moda
Kao poklon za rođendan (koji tek slijedi) odlučila sam se počastiti ovim predivnim chanelastim cipelicama. Radi se o brandu Day-vine, koji dosad nisam poznavala, no moram priznati da sam jako ugodno iznenadena. Cipele su toliko udobne, ne mogu vam to opisati. Uz to su stvarno prelijepe i idu na brdo kombinacija (pošto su ovo boje, a i stil koji prevladava u mom ormaru).



Random 
Moj insta crush Diva is Back. Ako još niste, ovu ženu morate zapratiti, bacite oko na njen profil i odmah ćete znati zašto. Prelijepa Erna je toliko karizmatična, ima divan stil, humor, a u duši prava diva, kao što i samo ime kaže. Volim, volim, volim.


Eto, drage moje, to su bili moji favoriti u svibnju. Imamo li isšta zajedničko? Jeste li isprobale neke od ovih proizvoda? Slušam vas u komantarima. <3

Do čitanja, Melani

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe