Recenzija: Essence make me brow maskara za obrve

20:56:00



Iako već duže koristim Essence „my must haves“ sjenilo u nijansi nijansi 04 brownie'licious za popunjavanje obrva, odlučila sam isprobati nešto novo. Razmišljala sam o proizvodu koji ću koristiti na dane kada mi se ne da posebno truditi oko uređivanja obrva, ali želim da izgledaju pristojno. 
Essence make me brow maskara za obrve odmah mi se učinila kao odličan proizvod za tu namjenu.

Ambalaža je jednostavna i decetna. Izgleda poput minijaturne maskare, kako izvana, tako i iznutra. Izrađena je od čvrste plastike, a na čepu proizvoda je pričvršćena četkica kojom proizvod nanosite na obrve, kao maskaru na trepavice.


Postoje dvije nijanse, 01 blondy brows i 02 browny brows, koju sam ja odabrala i nisam pogriješila. Radi se o poprilično univerzalnim nijansama hladnog podtona koje će svakako odgovarati velikom broju ljudi. Maskara lagano boji obrve i malo podeblja pojedine dlačice, no nemojte računati na neko dramatično popunjavanje.


Tekstura proizvoda je tekuća, ali brzo se suši na obrvama. Nakon korištenja obrve se lagano 'stvrdnu', no to nije ništa strašno, samo znači da će obrve stajati na mjestu, što je i zadaća proizvoda. Mali problem može nastati ako nanesete previše proizvoda. Zbog mokre teksture i nedostatka dijela tubice koji skida višak, može se desiti da nanesete previše proizvoda, što može slijepiti dlačice obrva, no u toj situaciji ih jednostavno možete pročešljati čistom četkicom maskare ili vatenim štapićem i vrlo jednostavno riješiti problem.

Trajanje proizvoda je odlično. Meni ostaje na obrvama sve dok ga ne skinem s lica, što radim običnom miicelarnom vodom.

Proizvod možete naći na bilo kojem Essence stalku po cijeni od dvadesetak kuna. Za to ćete dobiti 3.8 ml proizvoda, kojeg bi trebali potrošiti u 6 mjeseci.


Ovu maskaru za obrve za samostalno korištenje preporučujem svi osobama s gustim obrva, kojim ne treba pretjerano popunjavanje, već proizvod koji će ih držati na mjestu i lagano naglasiti. Osobe s rijeđim obrvama se možda neće posebno usrećiti, odluće li ga nositi samostalno, no kao fiksator dlačica definitivno može poslužiti.

Jeste li isprobali ovaj proizvod?
Koje proizvode koristite za uređivanje obrva?

Do čitanja, Melani

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe