Recenzija: Ulola piling za lice s košticama marelice

22:35:00


Svi znamo da zimsko, ali i prijelazno razdoblje može biti kobno za nježnu kožu lica. Nažalost, ni moje lice nije izuzetak. Uz svu ljubav i njegu, hladan vjetar, grijanje i suhi zrak čine svoje. Srećom, Ulola me odlučila ove godine spasiti od suhe i izmučene kože, pa su mi poslali paketić s ovim pilingom i jos dva proizvoda u kojima ću vam uskoro tipkati. Nakon izdašnog isprobavanja, konačno stižu moji dojmovi. Uživajte!

Krenimo od ambalaže, piling dolazi u tubici od 75 ml, koja ima metalnu zaštitu na vrhu, koja vam osigurava da nitko prije vas nije koristio ili isprobavao proizvod. (Pohvalno!) Sve je to dodatno zapakirano u kartonsku kutijicu na kojoj možete vidjeti sastojke proizvoda. Znači, dodatna sigurnost.


Prvo što ćete primjetiti na ovom pilingu je divan miris proizvoda! Iako sadrži mljevene koštice
marelice, meni miriše na mandarine. Predivan osvježavajući i voćni miris koji me oduševio.

Baza pilinga je poput hidratantne kreme, zbog koje vaše lice nakon samog procesa neće izgledati suho, već hidratizirano, mako i nahranjeno, a sadrži i veliku koncentraciju zrnca za piling koja će lijepo očistiti kožu od mrtvih stanica i čestica kože (ako se peruta kao moja :( ).



Koristim piling svaka 2-3 dana, kako bih skinula sve mrtve čestice kože, dobila mogućnost a nahranim dijelove kojima je topotrebno i naravno, da bi mi puder bolje sjedao na koži.

Sve u svemu, jako sam zadovoljna, a moja koža konačno izgleda dobro i zimi haha. Ako tražite dobar piling, imate moju preporuku.

Proizvod je dostupan u Ulola web-shopu po cijeni od 38,90 kn!

Jeste li već isprobale nešto od Ulole?
Kako vam se sviđaju njihvi proizvodi?
Pišite mi!

Ljubim vas, Melani <3

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe