Njega tijela uz Ulolu

16:30:00


Svi znamo koliko je njega kože tijela važna, a s dolaskom hladnijeg razdoblja postaje još zahtjevnija. Danas ću vam predstaiti 2 proizvoda koja trenutno koristim kako bi moja koža ostala meka i njegovana.

Radi se o dva Ulolina proizvoda, a to su Gel piling s košticama marelice i mlijeko za tijelo s provitaminom A i beta karotenom.

Gel piling koristim 2 puta tjedno kako bi skinula mrtve stanice kože, te kako bi ona postala nježna na dodir. Moja je koža inače poprilično osjetljiva i suha pa je važno često raditi pilinge i njegovati kožu hidratantnim kremama kako ona ne bi postala "ashy".


Ovaj piling ima nježnu gel teksturu, prozirnjikavo-bijele boje, koja sadrži velik broj prirodnih piling čestica od mljevenih koštica marelice. Čestice nježno, ali efikasno masiraju i čiste kožu, i ostavljaju je mekom, svježeg izgleda. Miris je intenzivan, voćni i osvježavajuć!


Proizvod dobivate u tubi od 150 ml. Tubica ima metalnu zaštitu koja osigurava da ste prva osoba koja koristi proizvod. Ambalaža je kvalitetna i praktična za korištenje pod tušem što mi se jako sviđa.

Nakon pilinga, svježu kožu treba dobro nahraniti. To možete učiniti Ulola mlijekom za tijelo.


Iskreno, kad sam ga po prvi put trebala isprobati bila sam pomalo skeptična, nakon micanja folije, i realizacije da je krema žute boje, pomalo sam se bojala da ću nakon korištenja i sama izgledati žuto, no to se, srećom, nije dogodilo. Žuta je boja slabe pigmentacije te će vašoj kožoj podariti zdravi izgled, koji je blijedoj zimskoj koži itekako potreban!



Miris je vrlo prirodan i imam osjećaj da više dolaz do izražaja nakon što se zagrije na koži. Nakon mazanja miriše toplo i voćno, što je jako ugodno. Sama krema se upija prilično brzo, što mi se dopada jer se nakon mazanja želim brzo obući, a ne 10 minuta stajati gola u sobi haha. Usprkos brzom upijanju, koža nakon korištenja ostaje hidratiziranameka i sjajna što možete vidjeti na slici iznad.

Sve u svemu, proizvodi su odlične kvalitete, proizvedeni u Hrvatskoj, a sastojci prirodnog podrijetla!

Proizvode možete upiti u Ulola web-shopu, gel piling po cijeni od 48,90 kn, a mlijeko za tijelo za 44,90 kn!

Ako ste u prilici, isprobajte ove proizvode i uvjerite se u to koliko su divni. Ja sam toliko zaljubljena u ovaj pilinga, da više ne znam kako bih bez njega. Nadam se da će se i vama svidjeti!

Jeste li već isprobali nešto o Ulole?
Kako vam se sviđaju njihovi proizvodi?

P.S. Treuntno u njihovom web-shopu možete pronaći i odlične akcije, što je odlično za isprobavanje i uopznavanje njihovih proizvoda.

*PR post - proizvodi su mi poslani na testiranje, no post nije plaćen tezadržavam slobodu iznijeti svoje subjektivno mišljenje o priloženim proizvodima.


Ljubim vas, Melani


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe