Tricky Thursday #2

10:27:00







Nastavljamo s novom rubrikom! :)








Eto, i ovog četvrtka vam donosim tri ultrasuperkorisna savjeta! Iako na prošli post ovog tipa nisam dobila neki feedback (sviđa li vam se, ne sviđa), ja ću jednostavno nastaviti tipkati, vrijeme (i statistika) će pokazati svoje!


Trick No.1 - nakon nanošenja tekućeg pudera, pričekajte nekoliko minuta prije nego ga fiksirate puderom u kamenu/prahu


Vjerujem da većina vas zna ovaj trik, ali dobro se podsjetiti. Ja sam se, opet, totalno iznenadila kad sam čula za nj. Iako zvuči logično, prije dvije godine ja to nisam radila i lice mi je uvijek izlgledalo pomalo "cakey"; puder u kamenu/prahu samo je razmrljao tekući puder i nisam dobila ništa. A onda sam jednom na internetu vidjela ovaj savjet i odlučila ga primjeniti. Kakva razlika, bila sam van sebe. :D Sada, nakon što nanesem tekući puder, uredim obrve i našminkam oči, što je upravo dovoljno da tekući puder lijepo "sjedne" . Ta mala promjena u rutini donijet će vam više nego što mislite. :)


Trick No. 2 - prilikom skidanja šminke s očiju, blazinicu natopljenu sredstvom za uklanjanje samo prislonite na oko



Skidanje šminke s očiju zna biti prilično zamoran posao - makeup oko kojeg smo se trudile cijelu večer sada se i predobro drži i jednostavno ga se ne može skinuti, bez obzira na žestoko trljanje blazinicom? E sljedeći put radije prislonite blazinicu uz oko i pričekajte neko vrijeme da sastojci iz sredstva djeluju i "otope" makeup. Tako ćete sebi uštedjeti i živce i blazinice, a i trepavice će vam biti zahvalne. :D


Trick No. 3 - ako vam se šampon dovoljno ne pjeni, jednostavno dodajte još malo vode



Ovo je savjet koji sam dobila od svoje frizerke i vjerojatno je jedan od najkorisnijih savjeta IKAD. Dakle, kada perete kosu, i čini vam se da se vaš šampon ne pjeni dovoljno iako ste upotrijebile dovoljnu količinu šampona (ovisno o duljini kose), nemojte dodavati još šampona, nego dodajte još malo vode. Primjetit ćete da će se stvoriti "bujnija" (ne znam se izraziti, hahahah) pjena, tj. da će se šampon odmah jače zapjeniti. Zašto? Zato jer voda jednostavno ne može doprijeti toliko duboko; prilikom prvog namakanja kose dopire tek u površinski sloj, i jednostavno ne može u potpunosti očistiti vlasište. Zbog toga se preporuča da kosu šamponirate dvaput, prvi put da jednostavno otvorite taj put vodi, šamponirate nešto kraće uz malo više šampona, dok drugi put šamponirate dulje uz manje šampona. Ne moram napominjati da se kosa između šamponiranja ispire. :D


I tako smo stigli do kraja današnje rubrike. :)

Znate li otprije za koji od ovih savjeta?
Otkrijte nam neki svoji trik! ;)
Pišite nam, javite nam se!

Ako imate neki posebno dobar trik, javite nam ga ili ovdje ili na fejsu, pa ćemo ga objaviti u sljedećem izdanju ove rubrike, naravno s vašim imenom/nadimkom. :)

Ako vam se sviđa naš blog, lajkajte nas na facebooku, kako bi bile u toku s našim objavama. ;) - link

*disclaimer: sve su slike preuzete s interneta - klik na sliku otvara stranicu s koje je preuzeta

xoxo, Nikol 

You Might Also Like

4 komentari

  1. Anonimno11/21/2014

    Ovo za puder je definitivno odličan savjet,isprobano :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D ja sam se isto preporodila dok sam doznala za nj, razlika je nevjerojatna :P

      Izbriši
  2. Kad mi šampon ne pjeni ja dodam još šampona, ahahha. Ne mogu da se kontrolišem kad je pranje kose u pitanju. Uvijek koristim previše šampona i previše regeneratora, nikako da se odviknem od toga :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, isprobaj ovaj trik, možda ti pomogne. ;)

      Izbriši

Subscribe