Brač fini sapuni: Sapun od čistog ulja lavande s Hvara

15:33:00




Ovo je moj No.1 kada se radi o njezi kože lica. Ako ništa drugo ne pomogne tu je on! Radi se o prirodnom sapunu od ulja masline i lavande koj me jednostavno oduševio. Zanima vas? Nastavite čitati :)



Sapun od čistog ulja lavande s Hvara samo je jedan od sapuna iz bogatog asortimana prirodnih sapuna koje prizvodi tradicionalni hrvatsi obrt Brač fini sapuni, čiju internetsku stranicu možete vidjeti ovdje..Tvrtka proizvodi najrazličitije sapune (i ostale prirodne proizvode), svaki s posebnim karakteristikama koje mu daje ulje biljke od koje je napravljen. Sapuni su ručno izrađeni, ne sadrže konzervanse ni umjetna bojila, znači pure nature. :) Ovaj od lavande preporučuje se osobama s problematičnom kožom, koju sapun kao što sam proizvođač kaže "Smiruje i opušta, osvježava i njeguje".


No krenimo redom, ambalaža ovog proizvoda prilično je jednostavna. Sapun je umotan u prozirnu foliju s dodanim kartončićem na kojem piše kratki opis sapuna. Mene se strašno dojmio i crveni pečat loga ove tvrtke. Tako jednostavan detalj, s maksimalnim efektom. Naravno, kod čuvanja ovog sapuna morati ćete nabaviti neku zdjelicu ili nešto slično, pošto bi čuvanje u foliji bilo pomalo nezgodno.


Miris ovog proizvoda je jednostavno predivan, a znate kako sam ja slaba na mirise! Čista lavanda, toliko intenzivna da vam se čini da stojite usred polja te divne i ljekovite biljke. Miris se čak neko vrijeme i zadržava na koži i moram priznati da stvarno uživam u tome.


Ali miris i njegovo prirodno podrijetlo nisu jedine stvari koje su me osvojile kod ovog proizvoda. Dolazimo do onog najvažnijeg, a to je efekt na koži. Nakon prvog umivanja, ostala sam zaprepaštena. Moje lice bilo je sasvim čisto, bez i mrvice masti. Koža je bila savršeno glatka i nježna na dodir. Vjerujte mi, divan osjećaj. Od tog dana se taj doživljaj ne mijenja. Koristim ga gotovo svakodnevno i lice mi se od početka korištenja očistilo od čestih akni i sličnih napasti. (Sada sam samo u opasnosti tijekom pms-a, no to mogu preživjeti ;))

sastav:

Nažalost, nisam sigurna o dostupnosti ovih sapuna u našim (sjevrnohrvatskim) krajevima. Poznata mi je samo informacija o postojanju prodajnih mjesta u Dalmaciji, no ovu tvrtku možete pronaći na raznim sajmovima i tamo se počastiti njihovim proizvodima (kao što sam je to učinila). Nedavno je tvrtka dobila i internetsku stranicu gdje možete naručiti njihove proizvode (link). Cijene sapuna, ulja i ostalih proizvoda iz njihova asortimana variraju prema vrsti proizvoda te njegovim sastojcima. Ja sam svoj sapun od ulja lavande s Hvara platila 35 kn, što je super cijena za ovako kvalitetan proizvod.

Jete li ikad vidjele ili čak isprobale ovaj sapun?
Koje proizvode koristite za njegu lica?

Ako vam se sviđa naš blog, lajkajte nas na facebooku, kako bi bile u toku s našim objavama. ;) - link

xoxo Melani



You Might Also Like

5 komentari

  1. Obožavam sapunčiće za lice i trenutno koristin apivitin :) ali ovaj bih svakako htjela probati, pogotovo jer je cijenom toliko pristupačan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovaj bio prvi kojeg sam probala i stvarno sam se oduševila. Preporučam od srca! :)

      Izbriši
  2. Imam nekoliko njihovih sapuna (iako ne i ovaj) i ne znam koji mi je draži, a ja ih uzimam u Natura Croatica (Petra Preradovića 8).. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam, nažalost, isprobala samo ovaj. Ima li nekih koje bi mi preporučila? Ovaj mi se jako svidio, ali još nisam bila dovoljno hrabra da isprobam nešto novo. :)

      Izbriši
    2. Od tri isprobana za lice mi je najbolji Brijuni s uljem mandarine jer imam osjetljivu kožu, a rekli su mi da proizvode s tim uljem mogu koristiti i bebe tako da ne mogu pogriješiti s njim. I stvarno nisam. Apsolutno je blag i nježan i jednako kao i ovaj sve počisti. I nakon njega onaj osjećaj "škripanja" čiste kože. :) Dubrovnik s lovorom mi je super za tijelo za bolne mišiće, recimo nakon treninga, ima reumatsko djelovanje, a sjećam se da su mi za njega rekli da je dobar kada se pojavi herpes na usnicama. To ne mogu reći jer na svu sreću nemam problema s tim. :) A Pag s kaduljom koristim u PMS-u kad mi podivljaju prištići na bradi. :D Htjela sam probati još jedan, mislim Kvarner...
      P.S. ovaj tvoj Brač je navodno dobar i za kosu. :D

      Izbriši

Subscribe