Garnier Ultra DOUX Reconstructing maska za kosu

21:11:00



Iako kosa i njega kose nije česta tema na našem blogu, danas sam vam odlučila natipkati nešto o ovoj maski za kosu koja mi se jako, jako svidjela. Riječ je Garnier Ultra DOUX Reconstructing maski za kosu.

Ovo je inače moja prva Garnier maska za kosu, i odlučila sam se na njenu kupnju jer me skroz osvojio regenerator koji dobijete u Garnier Olia bojama za kosu, koji inače možete kupiti zasebno u Mülleru, košta nekih 15 kuna, i fantastičan je. Jedini problem je što dobijete samo 50 ml, što je pomalo pricey za cijenu od 15 kuna. No, vratimo se mi na masku! Ona dolazi u plastičnom pakiranju od 300 ml i možete ju kupiti po cijeni od 34.90 (dm).


Prema Garnieru, ova je maska namjenjena krhkoj i lomljivoj kosi, a trebala bi ju "osnažiti, zaštititi i nahraniti". Sadrži propolis, med i matičnu mliječ.

Maska je nekave mliječno žute boje i relativno gusta. Na prvu mi se nije nešto naročito svidjela, koristila sam ju kako piše na pakiranju, no efekt me nije naročito oduševio, sve dok ju nisam koristila kao "tretman" za kosu. Prije pranja nanijela sam ju na suhu kosu, od uha nadolje i ostavila da djeluje nekih pola sata, sat. Nakon što sam ju isprala, kosa mi je bila nevjerojatno mekana, i taj se osjećaj zadržao i tijekom sljedećeg pranja, dakle nakon što sam sljedeći put htjela oprati kosu, kad sam ju namočila opet je bila nevjerojatno mekana, kao da sam tek skinula masku.


Sastav:



Ova me maska skroz oduševila i od srca vam ju preporučam!

Koja je vaša najdraža maska za kosu?
Jeste li isprobale ovu ili neku drugu Garnier masku?

Do čitanja, Nikol 

P.S. Ostanite u toku s novim postovima i zapratite nas na društvenim mrežama:

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe