Got2b rockin' it suhi šampon

19:14:00


Dugo sam razmišljala o kupnji suhog šampona, no zbog drugih prioriteta, zanemarivala sam ovu potrebu. Moja se kosa prilično brzo masti. Već 2. dan nakon pranja jasno se može vidjeti masni korijen kose, što naravno, nije lijepo. Bilo kako bilo, nedavno sam isprobala svoj prvi suhi šampon; Got2b rockin' it trockenshampoo.




Ovaj suhi šampon dolazi u limenoj bočici volumena 200ml. Ambalaža je modernog, rockerskog dizajna i meni se sviđa. Na vrhu bočice nalazi se raspršivač, sličan onima na deo-sprejevima. On vam omogućava ravnomjerno nanošenje proizvoda na kosu. No oprez! Kad nanosite ovaj proizvod mogli bi unerediti cijeli okolni prostor u okrugu od 0,5 m. To se dogodilo meni kod prvog korištenja. Oko mene je sve bilo puno bijelog praha (izgledalo je kao sloj prašine).  


Upute za korištenje su stvarno jednostavne:
1. Dobro protresti bočicu.
2. Posprejati korijen kose s udaljenosti od 30 cm.
3. Umasirati šampon u korijen kose.
4. Dobro iščetkati.


Odmah nakon uporabe osjetiti ćete citrusan miris, dovoljno jak da prekrije neugodne mirise kose. Uz miris javlja se i blago hlađenje na korijenu kose, koje je po meni jako ugodno.

Sam efekt, me nažalost nije oborio s nogu. Tj. nakon prvog korištenja je, ali svakim sljedećim korištenjem sve manje. Za postizanje tog efekta treba poprilično puno proizvoda, što je definitivno minus. Ja sam cijelu ovu bočicu potrošila za cca. mjesec dana.

Čini se da ću u ovoj kategoriji proizvoda morati nastaviti potragu za svojim favoritom.

Ako vam se sviđa nas blog, možete lajkati našu Facebook stranicu kako bi bili u toku s našim objavama. :)

Koristite li proizvode ovog tipa?
Koji je vaš najdraži suhi šampon?

xoxo Melani

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe