AVON Aerovolume maskara

14:48:00




Danas vam donosim post o maskari koja se našla u mom goodie bag-u s ovogodišnjeg Beauty Blog Day-a. Kako mi se dopala, pročitajte u nastvaku. :)







Daaakle, u prošlomjesečnom Avonovom katalogu Avon je predstavio jedan novitet -Aerovolume maskaru, koja bi trebala pružiti "bestežinski volumen i savršeno podignute trepavice", služeći se pritom revolucionarnom "zero gravity" tehnologijom. Maskara dolazi u tri nijanse, Blackest Black, Black i Brown Black. Redovna joj je cijena 75 kuna, a prošli je mjesec bila na promotivnoj akciji i cijena joj je bila 47 kuna. Količina koju dobijete za te novce je 7 ml, što je po meni ok količina za maskaru.


Kada sam maknula crnu plastičnu foliju u koju je maskara bila umotana, malo sam se razočarala. Pakiranje je tamnoplave boje i izgleda prilično plastično, što mi se nije naročito svidjelo. Ipak, sjetila sam se da knjigu ne smijemo prosuđivati po koricama i odlučila isprobati maskaru. 

Što reći, oduševila sam se. :)

Moje su trepavice prirodno prilično uvijene i duge, no ova ih maskara još dodatno produlji i da im lijep volumen. Nakon cca 10 sati na trepavicama počne se malo trusiti, no to je zaista minimalno.



Prema Avonu, za takav izgled mojih trepavica zaslužni su lagana formula i jedinstvena četkica zvjezdastog oblika. Istina je da maskara trepavice ne otežava i da one, barem kod mene, ostaju uvijene cijeli dan. Četkica mi se pak jako sviđa, njome uspijevam uhvatiti sve, pa i najsitinije trepavice. Mali problem mi predstavlja jedino količina maskare koja ostaje na njezinom vrhu i koju je potrebno ukloniti prije aplikacije.

A sad, maskara na djelu:




Na prvoj slici vidite moje prirodne trepavice, bez trunkice maskare. Kao što sam i rekla, prilično su dugačke i uvijene. Jedan sloj maskare ima daje prirodan izgled, lijepo ih posloži i lagano podigne, dok se drugim slojem maskare postiže znatno dramatičniji look.

Moj zaključak?
Kako prije nisam koristila Avonove maskare, ovo je za mene pravo otkriće. :)
Efekt koji daje  u kombinaciji s mojim trepavicama me oduševio i zaista bih ju preporučila svima.

Sviđa vam se naš blog? Lajkajte našu facebook stranicu za više objava - link

Jeste li vi isprobale Avonovu Aerovolume maskaru?
Kako vam se sviđa?
Možete li mi preporučiti još neke Avonove maskare?

xoxo, Nikol

*PR proizvod



You Might Also Like

0 komentari

Subscribe