Mani Monday #6

17:57:00



Sad, kad su mi se nokti oporavili, vraća nam se Mani Monday. :)






Jučer mi je bilo malo dosadno, a nije mi se dalo učiti, pa sam lakirala nokte. Ahh, da mi je učenje zabavno ko i manikiranje, gdje bi mi bio kraj... :) Uglavnom, koristila sam  Catrice lak u nijansi 880 No snow petrol koji ste mogle vidjeti u new in-u za rujan (link) , SMGM zlatni lak u nijansi 43 i bijeli Essenceov French tip painter. A sad, slike.  :)







I to bi bilo to, nema baš puno slika kad mi fotić nije baš ulovil boje kak spada, pa nisam ni htjela objavljivati ostale slike. Druga je slika neuređena i na njoj se i najbolje vidi kako manikura izgleda. Nadam se da vam se ipak sviđa. :)

Što vi trenutno nosite na noktima?

Do sljedećeg puta, pusaaa :*

You Might Also Like

2 komentari

Subscribe