Mani Monday #4

18:04:00




 Jednostavna manikura za kišni ponedjeljak. :)






Neznam kako vi, ali ja obožavam raditi nokte dok pada kiša. Onal lepo imam mira, mogu se opustiti, i napraviti to kak spada. :D Ovaj je ponedjeljak bio idelan za to.


Usprkos kiši, nisam bila raspoložena za ništa komplicirano, pa sam napravila jednu manikuru na brzinu. :D Lakovi koje sam koristila su Kiko, broj 215, preko njega Moment, nijansa broj 03 i Smart Girls Get More, šljokasti sivi, broj 41. Znači, kratak opis: jedan sloj Kiko laka, preko njega Moment, jer mi se ne sviđa kakav odsjaj ima Kiko, onako svilenkasti, nemam pojma. Uglavnom, to sam prekrila i u kutu "pospužvala" s SMGM. Da ne duljim, slijede slike. :)











Iiii gotovo! Nisu baš najsretnije slike, al fotić nije baš raspoložen danas. :/

Što vi volite raditi dok pada kiša? Kako vam se sviđa manikura?

Naša Facebook stranica

Do čitanja, pusicee :**

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe