Recenzija: Nivea Sun Sensitive krema za lice SPF 50

12:06:00

Recenzija: Nivea Sun Sensitive krema za lice SPF 50

Dolaskom ljeta, viših temperatura, pa i višeg UV indexa, bacila sam se u potragu za novom kremom sa zaštitnim faktorom za lice. Preko zime obično koristim CeraVe dnevnu kremu koja mi odlično funkcionira zimi I u jesen, no sa SPFom od 25 ne pruža dovoljnu zaštitu za ljeto. Ovu kremu sam prvo vidjela kod miss.recenzija na Instagramu, a obzirom da imam osjetljivu, rozaceičnu kožu, ovaj pridjev „sensitive“ u naslovu me odmah privukao. Kako mi se svidjela, saznajte u nastavku.

Krema dolazi u bijeloj tubici od 50 ml, s dizajnom koji je u skladu s ostatkom Nivea Sun linije. Sve u svemu, ništa spektakularno, no funkcionalno. Iako krema na prvu možda izgleda nešto masnije, izuzetno se brzo upije i meni ni sekunde nije masna na licu, no i tu sam čitala različita iskustva. Meni ne ostavlja ni bijeli ni masni trag, a koža po nanošenju bude glatka i osjeti se neka vrsta hidratacije. Na slici možete vidjeti da je krema lagano žućksate boje, vjerojatno također s ciljem što boljeg prilagođavanja boji kože. Na drugoj slici možete vidjeti kako se nakon razmazivanja krema u potpunosti upije u kožu.

Recenzija: Nivea Sun Sensitive krema za lice SPF 50

Recenzija: Nivea Sun Sensitive krema za lice SPF 50

Ovdje se radi o kremi sa kemijskim filterima, a ako preferirate mineralne, i tu su izbacili novu kremu s mineralnim filterima, no nju nisam isprobala. Osobno s time nemam problema, iako se osjetljivoj koži često preporučaju mineralni filteri. Nivea navodi da proizvod ne sadrži parfeme i umiruje osjetljivu kožu. Usprkos tome što parfema nema, osjeti se lagani miris kreme za sunčanje. Osobno  nisam imala nikakve negative reakcije ni iritacije dok sam ju koristila, čak dapače, koža mi bude lijepa i zaglađena od korištenja. Obzirom da mi je ljeti koža prilično masna, koristila sam ju ili samostalno ili u kombinacijom s tonikom, i tu mi se pokazala sasvim dovoljnom.

Što se sastava tiče, dosita nisam stručna. Ono što mogu primijetiti je alkohol relativno visoko u sastavu, što meni inače smeta, no u ovoj kombinaciji me nije iritiralo. Nivea također navodi da su u razvoju kreme koristili filtere koji su dobri za okoliš tj. Koji ne ugrožavaju koraljne grebene. Nisam dovoljno stručna da ulazim u detalje oko toga, ali eto da znate.

Recenzija: Nivea Sun Sensitive krema za lice SPF 50 sastav

Ono najbitnije – zaštita. Ukratko, kremu sam nosila tijekom nekoliko dana razgledavanja u Ateni, i, iako tijekom dana nisam reaplicirala SPF, nisam izgorila, a na suncu sam provela sigurno 4-5 sati. Isto tako, nosila sam je tijekom jednog dana u prirodi, gdje također nisam ponovo nanosila SPF i lice mi je također nije izgorilo. Tako da – i za zaštitu ova krema od mene dobiva 5+.

Ako ste još u potrazi za idealnom kremom sa zaštitnim faktorom za ovo ljeto, i razmišljali ste o isprobavanju ove – definitivno ima moju preporuku. Dobar osjećaj na koži, bez iritacija i odlična zaštita! Cijena ove kreme je oko 60 kuna.

 Gdje kupiti?
Müller 
BIPA

Koju kremu za zaštitu od sunca vi birate ovog ljeta?
Imate li provjerenog favorita ili volite isprobavati nove?


Čitamo se, Nikol


You Might Also Like

1 komentari

Subscribe