Balea TEINT PERFEKTION

17:52:00


Iako su trenutno svi poludjeli za Garnierovim 5 Second Perfect Blur primerom, mene je oduševila ova baleina vrezija. Zašto, pročitajte u nastvaku. :)








Iako sam, nakon mnogih pozitivnih recenzija i sama čeznula za već spomenutim Perfect Blur primerom, prošli sam mjesec bila malo "kratka" s novcima, pa si ga nisam mogla priuštiti. Dvostruko povoljniju verziju izbacila je Balea, a kako sam kod nekih srpskih blogerica pročitala pozitivne recenzije, odlučila sam ju isprobati.


Dolazi u tubici koja je zapakirana u kartonsku kutijici. Oboje je predivne ljubičaste boje i ima nekakav odsjaj, uglavnom, pakiranje koje osvaja. :D Za već spomenutih 40-ak kuna dobivate 30 ml proizvoda što je meni okej. :)



Otvor tubice je prilično uzak, pa je doziranje vrlo jednostavno. Teško je pretjerati s količinom proizvoda

Evo i slika sastava :


E sad, što proizvod obećaje?
Proizvod bi trebao pružiti trenutni efekt matiranja i zaglađivanja kože, te "skrivanje" pora i borica. Na pakiranju je također navedeno da "posebni keramički mineralni pigmenti reflektiraju svjetlo i čine da koža unutar nekoliko sekundi izgleda ujednačenije". Kako to sad točno djeluje ne bih znala, ali uglavnom, kod mene djeluje. :D

Naravno da proizvod nije gumica za brisanje koja će obrisati sve vaše probleme. 

Meni lagano ublaži crvenilo, i zagladi kožu, što se ne vidi baš na slici, ali morat ćete mi vjerovati na riječ. Također, make-up mi dulje drži, prije se gotovo u potpunosti obrisao nakon dana provedenog u školi, no sada, nakon što ujutro nanesem Teint Perfection je gotovo u istom stanju kao i kad sam izašla iz kuće (samo za informaciju, iz kuće odlazim u 6:30, a vraćam se oko 16:30) . Ipak, ne popravlja baš sve nedostatke... 

Već neko vrijeme mi se guli koža na nosu, pokušala sam to sanirati s baleinom SOS maskom, i pomoglo mi je, ali se sada puder baš ne "lovi" za to područje. Za tu svrhu korisim Catrice Camuflage cream, koji prikriva sve živo, pa tako ti to. :D

Slijede slike!





Nisam sigurna zašto, ali blogger očito ne želi da vidite realno stanje stvari, pa je "izblurao" fotke i uopće ne mogu uploadati slike onakve kakve jesu. Uglavnom, zamislite da je još malo gore, stavila sam sliku na našu fb stranicu (link). :) Kao što vidite, u boji nije došlo do neke značajnije promjene, nepravilnosti su malo reducirane i sjaj je smanjen.


Moj zaključak?
Teint Perfektion baza je definitivno proizvod koji zaslužuje više pažnje nego što dobiva. Savjetujem vam da ga isprobate i možda i vas oduševi kao i mene. :)

Sviđa vam se naš blog? Lajkajte našu facebook stranicu za više objava - link

Koristite li vi ovu bazu?
Ako da, kako vam se sviđa?
Ako ne, koju bazu koristite?

xoxo, Nikol

You Might Also Like

4 komentari

  1. Koristila sam Perfect Blur i sad sam uzela za probu Teint Perfektion. Za sada su mi tu negdje, ali kako sam Teint Perfektion počela koristiti prije nekoliko dana još je rano za dojmove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, vjerujem da su slični, iako Perfect Blur nisam probala, ali sam malo proučavala sastav i vidjela da je prilično sličan, pa vjerujem da će ti i Teint Perfektion odgovarati :)

      Izbriši
  2. Nisam čula za ovu bazu, a još uvek se ne usudjujem da kupim Garnierovu verziju. Mislim da ću dati priliku Balea-i pošto mi se svidja tvoja rezenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toplo preporučam! :D
      Probaj pa javi dojmove ;)

      Izbriši

Subscribe