Uma cosmetics paleta neutralnih sjenila

17:43:00

Da, opet sam kupila novu "nude" paleticu. I da, znam da imam dovoljno neutralnih sjenila, ali tko bi im odolio?! Tijekom šetnje u njemačkom supermarketu Real ugledala sam ovu ljepoticu i jednostavno nisam mogla prestati misliti na nju. Vratila sam se po nju sljedećeg dana i vrisnula od sreće kad sam shvatila da je ovo posljednja takva na stalku. Mora da je sudbina...



Paleta sadrži šest nijansi sjenila iste količine (svako 1 g), a raspon boja seže od bijele do tamno smeđe. Prva tri sjenila imaju satin finiš i sitne šljokice, četvrta i šesta nijansa su potpuno mat, a peta je puuna šljokica. Kupila sam je ponajprije zbog bezbroj mogućih kombinacija. Vjerujem da bih kod putovanja mogla ponijeti samo nju i tako biti spremna za svaku vrstu make up-a bilo da se radi o dnevnoj ili većernjoj varijanti.


Što se tiče ambalaže proizvoda, ona je napravljena od čvrsta plastike. Jednostavna je, moderna, a ponajprije stabilna. Već je proživjela jedan pad (minutu prije slikanja; zbog toga je bijelo sjenilo malo okrhnuto), no dobila je sa samo par ogrebotina što stvarno nije toliko strašno. 

Paleta sadrži i dvostruki aplikator, na jednom kraju nalazi se klasična spužvica za nanošenje sjenila, a pretpostavljam da je drugi kraj namijenjen blendanju, iako nisam sigurna koliko je ono moguće pomoću ovakvog mini kističa.




Sama kvaliteta sjenila nije ništa spektakularno, u rangu je Essence sjenila. Kod nanošenja kistom većina nijansi se dosta trusi (najviše svjetlije nijanse), no kod nanošenja prstima to nije slučaj. Pigmentiranost se razlikuje od nijanse do nijanse. Najbolja po tom pitanju su mat sjenila, dok su svijetle nijanse dosta loše. Trajanost bez baze nisam testirala, no s bazom mogu potrajati nekih 5 sati bez nakupljanja u pregibu, što je skroz ok kod mojih jaako masnih kapaka. 

Swatchevi:
nijanse 3, 2 i 1 nisu pretjerano pigmentirane

nijanse 6, 5 i 4 su intenzivnije

Moje mišljenje:
Osobno mi se paleta prilično svidjela. Sjenila možda nisu najbolje pigmentirana, no odlična su za dnevne lookove i mogu se nadograđivati i lijepo blendati. Ova je paleta dobra kad se u obzir uzme njezina cijena. Naime, ova je paleta koštala samo 4 eura, cca. 30 kn. Vjerujem da ću često koristiti ova sjenila zbog mnogih mogućnosti međusobnog kombiniranja. :)

Koja je vaša najdraža "nude" paleta?
Jeste li ikad isprobale nešto marke Uma cosmetics?

To je to od mene 
xoxo
Melani

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe