Empties #4

17:20:00




Od prošlog "Empties" posta prošlo je već puuuno previše vremena, krajnje je vrijeme da doznate što se trošilo proteklih mjeseci. ;)





Jel samo ja zaboravim ostaviti ambalaze tuširalica i šampona za kosu ili nas ima više? #bloggersproblems. Pošto sam sve bočice gelova za tuširanje uredno bacala (nemojte misliti da se ne tuširam pa zato nema spomenutih), da vidimo što sam osim njih trošila u posljednje vrijeme!


Tu su Niveini powder touch dezodoransi u normalnoj i maloj (promotivnoj) veličini. Sasvim solidni, ali opet ništa posebno. Sviđa mi se nježan miris i osjećaj na koži, ali moram priznati da mi ni jedno od ovih svojstava nije dugo potrajalo. Malo je preslab za mene, pogotovo ljeti. Možda se sprijateljimo kad malo zahladni.



Jedan od mojih najdražih proizvoda za kosu, definitivno su (kao što možda već i znate) Gliss leave-in regeneratori. Ako nas pratite malo duže sigurno ste već čitale njima. A kako i ne bi kad ne mogu više zamisliti da operem kosu i ne stavim barem malo ovog čuda na kosu. Ovaj u crnom pakiranju s keratinom mi je možda i jedan od najdražih proizvoda iz ove linije. Namijenjen je suhoj i uništenoj kosi, lijepo je nahrani, a miriše predivno. Nemam zamjerke!

Ovdje se našao i Schauma sprej za njegu kose bez ispiranja za oštećenu i suhu kosu s mirisom kokosa. Jedino što me se stvarno dojmilo kod ovog proizvoda je njegov divni miris, koji podsjeća na more i ljeto. :) Na žalost, ne zadržava se predugo u kosi. U usporedbi s Gliss leave-in regeneratorima razočarava. Ako morate birati između ova dva, odaberite Gliss i nećete požaliti. ;)

Balea hidratantno mlijeko za kosu s mirisom manga i aloe verom ima jako dug naziv haha. Šalim se. Koristila sam ovo poslije pranja kose i stvarno mi se svidjelo. Hidratizira kosu, čini je mekšom i olakšava raščešljavanje, moram li dalje pisati?

L'oreal Paris Studio Silk&Gloss krema za zaštitu od topline mi je apsolutni favorit što se tiče proizvoda te vrste. Vjerujem da dobro radi svoj posao, jer mi za vrijeme njegova korištenja kosa nije postala ni suha ni oštećena. Miris (na koji sam, kao što vidite jako osjetljiva) nije nešto, miriši (tj. smrdi) nekako kemijski, ali hej- sve za besprijekorno glatku kosu. Uglavnom, lijepo zaglađuje i štiti od oštećenja. Promjenili su pakiranje, ali već sam ga vidjela u Mülleru. Kupujem ponovno!



Sljedeći na redu su  tekući puderi. Prvi je moj stari najdraži puder Bourjois healthy mix u nijansi 52 Vanilla. Prije sam ga stvarno obožavala, no prestala sam ga koristiti jer sam našla novog favorita. Zbog ne-tako-super prekrivanja koristila sam ga samo kad mi je lice bilo relativno čisto. Kad je puder bio pri kraju učinilo mi se da mi je i ova (najsvjetlija) nijansa pretamna?! Hmm, možda oksidirao, nemam pojma.

Novi favorit o kojeg sam spomenula u prošlom ulomku ovog posta upravo je ovaj L'orealov puder. L'oreal True match foundation u nijansi N2 Vanilla je do dana današnjeg moj najveći favorit kad su u pitanju podloge. Lagan je na koži i lako se blenda. Dobro prekriva, a uz to ne izgleda poput maske. Jednostavno ga obožavam i vjerujem da ću si ga opet priuštiti. :)



Umivalica koju sam koristila (i potrošila) posljednjih mjeseci je Avon naturals nourishing cleanser s ekstraktom masline. Hmm, ne loš proizvod, ali ništa posebno. Skidao mi je samo lagani make up, a maskaru nikako. Bio je nježan prema koži i nije ju isušivao, no ipak mislim da ga neću ponovno kupiti.

Još jedna umivalica! I to Balea Pflegesanftes Waschgel, koji sam kupila već po treći put. Dobar je, nježan i lijepo skine blažu šminku. Jedina mana mu je što ga jaaako brzo potrošim, ali za cijenu od 16,90 to mu ni ne mogu zamjeriti. Definitivno ću ga opet kupiti.

Zatim Afrodita Young&Pure osvježavajući tonik za lice; lijepo smiruje kožu i njeguje ju, ali neke značajnije promjene nisam primjetila. Na njemu piše da je namijenjen normalnoj do masnoj koži, ali ni moju mješovitu nije baš uspio dovesti u red. Ako vam koža nije prezahtjevna, vjerojatno će vam odgovarati, ali ja ga više neću kupovati.

Za skidanje jače šminke sam proteklih mjeseci koristila Nivea Double Effect Eye Make Up Remover. Ne znam, mislim da sam nekako previše očekivala od njega, jer se prije dosta pisalo o njemu, i to izrazito pozitivno. Meni je bio nekako prosječan, ništa posebno. Vjerojatno ga neću opet kupiti.

Kremica koja se već pojavila u jednom Empties postu je bebe young care dnevna krema za suhu kožu. Za ovu kremicu mogu reći samo da imam osjećaj da mi je prije puno bolje odgovarala, u posljednje vrijeme imam potrebu za nečim što će mi bolje nahraniti kožu, ne znam kako da vam to objasnim. Vjerojatno ju više neću kupovati.



Aveo odstranjivač laka za nokte s acetonom je samo jedan od istih u nizu. Jednostavno skida lak, čak i onaj sa šljokicama, ali samo s ovom metodom. Kupujem, opet, naravno :)

Solvente odstranjivač laka za nokte je potpuna suprotnost od Aveo proizvoda. Jedva skine bilo kakav lak a smrdiii, uff. Nikad više!


Od proizvoda za usne tu su se našli Essence glossy lipbalm, u nijansi "strawberry smoothie"; jedno od mojih prvih Essence sjajila, kao što videite, nije me pretjerano oduševilo, još ga je dosta ostalo nepotošenog. Pomalo je ljepljikavo i nijansa je nekako čudna na usnama. Povučeno je iz prodaje, ali ionako ne bih ponovo kupila.



Drugi po redu je Essence volume&gloss lip maximizer, također povučen iz prodaje. Nisam ga do kraja potrošila jer sam skroz zaboravila na nj. Bilo je negdi pri dnu ladice i kod sezonskog čišćenja sam ga pronašla i ubacila u empties vrećicu. Sjećam se da je bilo solidno sjajilo i da je imalo super efekt hlađenja usana koji je trebao uzrokovati njihovo povećanje.

Iii, posljednje sjajilo, (opet) Essence stay with me longlasting lipgloss, kupljen na rasprodaji kada su povućeni iz prodaje, super sjajilo, neutralne boje, a dobrog izgleda na usnama. Kupila bih ga opet, al nisam našla sličnu nijansu među velikim sjajilima koja su uveli u Essence-u.

Za kraj, tu je Balea Intensiv balzam za usne sa shea maslacom i arganovim uljem. Također solidan balzam, kao i svi Baleini. Prilično je mastan, nema nikakav miris ni boju. Ali ako baš moram birati, draže mi je obično Labello. Bio mi je dobar, ali mislim da ga neću opet kupiti. Volim često mijenjati balzame za usne.



Maybelline NY Great lash maskara nekad mi je bila apsolutno najdraža. Pronašla sam i druge favorite, ali mogu reći da se ova definitivno nalazi u top 5! Daje volumen trepavicama i da se precizno nanijeti zbog sitne četkice. Vjerujem da ću je nekad kupiti ponovno, no prvo moram potrošiti ove koje sam sad nakupovala hehe:P

O Avon Aerovolume maskari mogli ste čitati na blogu. Moje se mišljenje o njoj nije promjenilo, ali se na žalost prebrzo posušila. :S Već nakon mjesec, mjesec i pol se uspjela osušiti, nisam sigurna dal sam i polovicu potrošila. Šteta, a bila je baš super. :(

I zadnja stvar na popisu je Maxfactor 2000 calorie smeđa maskara koju imam stvaarno dugo. Već je neko vrijeme prilično suha i neupotrebljiva za klasično korištenje, no ja je koristim u druge svrhe. Kad se zaželim potpuno prirodnog izgleda lica, ne popunjavam obrve klasično (olovka ili sjenilo) već samo prođem ovom maskarom preko njih. Ona im daje malo boje i lijepo ih počešlja. No sad je presuha i za to, pa bye bye!

Iiiiii to bi bilo to. :)

Koristite li i vi neke od navedenih proizvoda?

Sviđa vam se naš blog? Lajkajte našu facebook stranicu za više objava - link

xoxo, Melani

You Might Also Like

2 komentari

  1. Anonimno8/13/2014

    lijepo potrošene stvari :D
    imamo mnogo zajedničkih proizvoda koje koristimo,,, Kao što su gliss kur leave in sprejevi, upravo sam potrošila taj crni i obožavam njegov miris
    prije sam koristila Balea mlijeko za kosu i bila opsjednuta s njim :)
    L'oreal True match je moj najdraži puder
    a Aveo zeleni uvijek skoro kupujem, najdraži odstranjivač laka, jedini put kad ga ne kupim je kad mi Muller nije u blizini :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gliss sprejeve kupujem uvijek iznova i fakat su mi predobri. :D Baš mi je drago što se slažemo ;)

      Izbriši

Subscribe