Recenzija: L'Oreal Lash paradise maskara

18:24:00

Iako obožavam Maybelline Lash sensational maskaru, ponekad poželim isprobati nešto novo. Ovog sam se puta odlučila za L'Oreal Lash paradise, koja je jedna od najprodavanijih L'Oreal maskara – jedna se proda svakih 5 sekundi. Je li vrijedna tog hypea? – pročitajte u nastavku.


Pakiranje

Maskara dolazi u jednostavnoj, ali luksurioznoj tubici svijetlo roze boje, te neodoljivo podsjeća na Too Faced Better than sex maskaru. Lako će privući vašu pažnju u drogeriji. U jednoj tubici dobivate 6.4 ml proizvoda, što je nešto manje od prosjeka. Na primjer, Lash sensational ima 9.5 ml.

Četkica

I u ovom segmentu, ova maskara podsjeća na better than sex. Radi se o plastičnoj četkici u obliku pješčanog sata. Sama je četkica nešto veća od prosjeka pa treba malo vježbe kako bi se maskara nanijela bez mrljanja okoloočnog područja.


Nanošenje, efekt i trajanje

Kao što sam već spomenula, nanošenje zahtjeva malo vježbe, no ako već imate prakse sa četkicama slične veličine neće biti problema. Maskara lagano obavija trepavice i nije potrebno puno muke kako bi se dobio lijep efekt. Na slikama možete vidjeti jedan potpuni sloj u usporedbi s okom bez maskare.

Što se tiče trajanja, stvarno nemam prigovora. Najvažnije mi je da se maskara ne trusi i ne mrlja, a ova definitivno nema takvih problema, pa mi tako lagano izdrži cijeli dan na očima. Ja sam je nosila maksimalno 12 sati i svo je vrijeme izgledala netaknuto. Skinuti je možete običnom micelarnom vodom ili uljnim odstranjivačem šminke.


Zaključak

Meni je maskara stvarno fantastična za svaki dan i za posebne prilike. Volim jače naglašene trepavice i baš sam zadovoljna rezultatom koji dobivam korištenjem. Preporučam svakoj curi koja voli i želi duge, tamne i voluminozne trepavice!


Cijena i gdje kupiti

Cijene mogu varirati ovisno o dućanima i akcijama, a ovo su neke od opcija:

Notino - od 57 kn

Dm - od 79 kn

Lijepa.hr - od 68 kn



To je sve od mene za danas?
Jeste li već isprobale ovu maskaru?
Kakvi su vaši dojmovi?

Puse od Melani

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe