Recenzija: Dr. Jart+ Cicapair Tiger Grass krema za ujednačavanje tena

18:00:00

Dr. Jart+ Cicapair Tiger Grass krema za ujednačavanje tena

BB, CC, toniran kreme koje se prilagođavaju tonu kože već dugo nisu nikakva novost na tržištu. Sjećam se još prije nekih 10ak godina, u dm je stigla tada nova L'Oreal krema, koja se prilagođava svakoj boji kože. Apsolutnaglupost, nakon nekog vremena, krema bi postala užasno narančasta i grozno izgledala na koži. Ipak, koncept je i dalje zanimljiv mnogim brandovima, pa je tako implementiran i u kemu koja je zvijezda današnjeg posta – Dr. Jart+ Cicapair Tiger Grass krema. Ovu sam kremu odlučila isprobati još prošle godine, na preporuku njemačke Youtuberice Hatice Schmidt, koja je rekla da je ovo jedna od rijetkih krema koja se prilagođava svijetlim tonovima kože. Obzirom da sam ja jako svijetla, i ova krema mi se činila kao dobra opcija za moju rozaceu za dane kada ne želim nositi puder, odlučila sam se isprobati ju. U međuvremenu sam potrošila dvije „teglice“, i trenutno sam na trećoj, mislim da vam to dovoljno govori. Zašto je ova krema postala moj favorit, ali i hit proizvod na tik toku, saznajte u nastavku.

Dr. Jart+ Cicapair Tiger Grass krema za ujednačavanje tena

Osim make-up aspekta, krema sadrži mnogo korisnih i umirujućih sastojaka, koji pridonose jačanju kožne barijere i poboljšanju sveukupnog izgleda kože. Tu se posebno ističe „cica“, odnosno tigrova trava, već stoljećima prisutna u kineskoj medicini. Njen je glavni benefit umirivanje iritirane kože, smanjivanje crvenila te hidratacija. Krema ima SPF  30, no ja osobno se ne oslanjam isključivo na nju. Što se tiče korištenja, možete ju nositi samostalno ili kao podlogu za puder. Meni osobno se odlično pokazala za dane kada mi se ne da šminkati, a opet hoću neutralizirati crvenilo. Za te prilike, koristim je u kombinaciji s Maybelline FitMe korektorom, koji je također jednim od mojih favorita.

 Dr. Jart+ Cicapair Tiger Grass krema za ujednačavanje tena

Dr. Jart+ Cicapair Tiger Grass krema za ujednačavanje tena

Ova krema dolazi u staklenoj teglici na odvrtanje zelene boje, a dostupne su dvije varijante (15 i 50 ml). Iako je veća krema daleko isplativija, ipak bih vam, ako niste sigurne hoće li vam proizvod odgovarati ili ne, savjetovala da kupite manju varijantu (isto sam napravila i ja). Po nanošenju, krema razmazivanjem instantno mijenja boju i prilagođava se vašem tonu kože. Ona neće prekriti sve nepravilnosti, ali to ni ne obećaje. Ton kože je lagano ujednačen, dok za veće nepravilnosti ipak treba posegnuti za korektorom. Po nanošenju, krema je lagano ljepljiva, pa preporučujem setiranje puderom u kamenu ako je mislite nositi samostalno.  

Osjećaj na licu je vrlo lagan, ja i zaboravim da sam nešto nanijela. O dugoročnim učincima kreme na stanje lica vam ne mogu puno reći, jer iako ju koristim već dulje vrijeme, ne mogu procijeniti je li pridonijela poboljšanju stanja moje kože ili ne, obzirom da je rijetko koristim kontinuirano, a tu je uvijek i promjenjiva skincare rutina, ciklus, itd. Ipak, jako mi se sviđa efekt koji dobivam njenim nanošenjem, izgled kože je lagano ujednačen i crvenilo vidljivo smanjeno. Na slici na desnoj strani lica imam Dr. Jart+ Cicapair kremu, dok sam na drugoj strani čistog lica, samo s dnevnom kremom. Na žalost, kvaliteta kamere na mom mobitelu nije u stanju prikazati pravo stanje stvari, no na vidi se lagano ujednačavanje tona kože.

Ovu bih kremu preporučila svima koji se bore s (lagnijim) crvenilom lica, a ne žele na svakodnevnoj bazi koristiti puder. Vjerujem da u ovu svrhu postoje i pristupačnije opcije, no ova za mene divno funkcionira, i zbog toga vam je od srca preporučujem. Cijena kreme za 15 ml kreće se oko 15€, dok za veću verziju od 50 ml trebate izdvojiti oko 40€.


Gdje kupiti?

BEAUTY BAY
ASOS
cult Beauty


 Jeste li isprobale ovu trebndy kremu?
Kakvi su vaši dojmovi?

Sviđa ti se naš sadržaj?  Zaprati nas na Facebooku Instagramu!


Do čitanja, 
Nikol


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe