Empties: Što sam potrošila u posljednje vrijeme?

08:13:00

Obožavam empties postove! I čitati i pisati! Jedino što ne volim je čuvati praznu ambalažu i pokušavati je relativno lijepo uslikati. Uživajte u postu!😊



Dove nourishing secrets indulging ritual gel za tuširanje sa zobenim mlijekom i medom imam od zime i za hladnije razdoblje mi je stvarno fantastičan. Dove gelovi su mi generalno dobri jer ne isušuju kožu i divno mirišu. Svakako isprobajte ovaj miris ako niste.

Yves Rocher gel za tuširanje s mirisom breskve i zvjezdanog anisa na prvu mi je bio top, no miris mi je dosadio već na pola bočice. Ipak sam ga potrošila jer je inače sasvim dobar. Mislim da ću opet uzet neki yves rocher, no ovog puta neki drugi miris.

Jessa gel za intimnu njegu je stvarno super. Još jedna stvar iz dm-a koja košta par kuna, a kvalitetom nadmašuje puno skuplje proizvode. Preporuka!



Dove go fresh dezodorans bez aluminija s mirisom zelenog čaja i krastavca mi je bio sasvim okej. Dosta se znojim, pa nikad ne očekujem sto postotnu suhoću. Važnije mi je da mirišem i osjećam se svježe, a to će vam ovaj proizvod definitivno omogućiti, barem na nekoliko sati.

Alverde dezodorans bez aluminija, s mirisom mente mi je trenutni najdraži dezić. Divno miriše i osvježava, a efekt traje dosta dugo da se ne moram brinuti o neugodnim mirisima.



Love Beauty and Planet gel za tuširanje s mirisom vanilije i ylang ylanga dobila sam nekom prilikom u Bipi. Koristila sam ga na putovanju početkom prošle godine, no nakon što mi je poduže stajao, odlučila sam ga potrošiti do kraja. Predivan je! Super miriše i miris ostaje na koži! Vjerujem da ću kupiti full size.

Pantene hair biology full & shining šampon kupila sam u setu s regeneratorom tek su tek izašli. Iskreno, najviše me privuklo prelijepo pakiranje i obećanja o ekskluzivnim sastojcima. Pakovanje stvarno je lijepo, no sami proizvodi nisu bili neka sreća. Neću kupiti ponovno.

Babylove šampon za kosu mi je super za dane dok kosu perem nešto češće. Kupila sam ga u periodu kad mi je koža skalpa bila baš suha i nadražena, toliko da me glava svrbila nakon pranja kose. Kako sam njega počela koristiti (onda još za svako pranje) problem je ubrzo nestao. Sad ga koristim nešto rijeđe, ali svakako ga obožavam.

Herbal essences regenerator s arganovim uljem kupila sam zbog pozitivnih recenzija koje sam čitala. Bio mi je dosta dobar jer je hranio kosu, ali nije otežavao ni mastion, kako to zna biti slučaj s maskama. Kupit ću ga ponovno, ako ne nađem nešto drugo što me zanima.



Balea peeling sa solju mrtvog mora mi je super! Odličan peeling za pedikuru (o kojoj sam pisala ovdje), prije brijanja, kreme za samotamnjenje, ma za sve. Posebno mi se sviđa uljna baza koja hrani kožu i čini je divno mekom. Još jedna preporuka.

H&M concious vitalising body scrub mi se također svidio. Nešto je nježniji od Baleinog, što mi nekad odgovara više, a nekad manje, ali svakako dobro radi svoj posao. Ipak, da moram birati, izabrala bih Balein.



Mivolis krema s pantenolom me spašava kod raznih ranica i ožiljaka, bile one od prištića, žuljeva ili bilo čega drugog. Nježna, efikasna i jeftina. Njeguje, umiruje i pospješuje zacjeljivanje. Ako imam mogućnost nosim je cijeli dan. Jedna od stvari koju treba svako kućanstvo.

Kamill krema za ruke mi nije bila ništa posebno. Koliko toliko njeguje, no meni iskreno nedovoljno, a i ostavlja neki film koji mi se ne sviđa. Neću ponovno kupovati jer vjerujem da ima boljih.

Olaz beauty fluid mi je odličan i kao baza za šminku, ali i kao losion za tijelo. Tekstura je jako lagana, prozračna, a miris lagan i puderast. Sljedeća je već u upotrebi!



The ordinary niacinamide + zinc serum mi je na prvu poslužio kao zamjena za salicilnu kiselinu. Naravno, nije isto, ali trebalo mi je nešto za prištiće. Brzo sam se privikla i sad mi je u svakodnevnoj rutini i drži mi lice pod kontrolom koliko može.

Biovegane skinfood bio acai fluid protiv prištića kupila sam u fazi dok mi je koža baš podivljala zbog maski. Bio mi je okej, ali ništa posebno. Iskreno, postoje bolje i jeftinije opcije, tako da mislim da ga neću ponovo kupiti.

Bee natural balzam za usne sadrži pčelinji vosak i ima miris manga! Meni odličan. Usne budu zaštićene od vanjskih uvjeta i nema osjećaja težine. Miris je isto veliki plus.

Balea teint perfection serum za trepavice je meni totalni fail proizvod. Treba ga mazati 2 mjeseca, dva puta dnevno prije nego se vide ikakvi rezultati. Čim sam to pročitala (nakon kupnje) znala sam da to neće ići. Uglavnom pokušala sam mazati, no nisam vidjela neke promjene.

Kiehl's ultra facial cream je moja najdraža krema za lice. Hranjiva, ali ne i teška, odlična za svaki dan. Jest nešto skuplja no meni 50ml traje 6 mjeseci, tako da mislim da je okej. Svakako isprobajte ako ste u prilici!



The balm schwing tuš za oči kupila sam u vrijeme kad su sve domaće blogerice bile opsjednute The balm proizvodima. Mislim da ta marka ima puno dobrih proizvoda, no ovaj tuš nije jedan od njih. Lijepo se nanosi, tekstura i boja su isto top, no tuš se razmaže i skida u rekordnom roku u kontaktu s minimalnom količine vode. Nisam osoba koja voli popravljati šminku nakon što izađe iz kuće, tako da mi je to bio deal breaker.

Rimmel stay matte puder u kamenu  - definitivno najdraži proizvod za setiranje. Lijepo se stopi sa šminkom, nije naprirodno mat, već prirodan, a i izdrži dobrih par sati bez popravljanja. Odličan! Detaljniju recenziju možete pročitati ovdje.

Real techniques spužvice za puder su mi još jedan favorit koji kupujem svaki put iznova. Kvalitetne i dugotrajne i meke. Isprobala sam mnoge jeftinije opcije, no nisam našla ni jednu koja bi se mogla mjeriti s ovim.

NYX soft matte lip cream u nijansi London mi je bio baš okej za svaki dan. Nije klasični tekući mat ruž. Puno je laganiji, nije toliko pigmentiran, no zato se i lakše skida. Vjerujem da se ljubiteljicama klasičnih tekućih ruževa neće toliko svidjeti, pogotovo ako vole njihovu dugotrajnost, no meni je za svakodnevne prilike bio baš dobar, baš zbog tog prirodnijeg izgleda i osjećaja na usnama.

Maybelline colossal maskara je bila impulzivna kupnja. Preporučila mi ju je teta na blagajni i svu ishvalila. Bila je dobra ponuda pa sam pristala. Stvarno nisam trebala. Razočaralo me kao prvo što u usporedbi sa najdražom Maybeline Lash Sensational ne radi ništa mojim trepavicama, a nadalje i to što se trusi i razmazuje. Katastrofa.

H&M pure definition mascara mi je bila zanimljiva zbog pakiranja, a i još nikad nisam isprobala H&M maskare, pa sam joj odlučila dati šansu. Opet, nisam trebala. Slično poput prethodne, ne daje mi sve što i Lash Sensational, nego samo trušenje i razmazivanje. Ehh, mislim da bih se trebala naučit držati provjereno dobrih proizvoda.


Eto, to je to od mene!
Jeste li isprobale neke od ovih proizvoda?
Koje i kako su vam se svidjeli?


Sviđa ti se naš sadržaj?  Zaprati nas na Facebooku i Instagramu!


Do čitanja, 
Melani
 

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe