Mojih top 9 serija u posljednjoj godini

17:03:00

serije recenzije prijedlozi

Kao i većina vas vjerujem, jako volim gledati serije. Iako ima nekih kojima se uvijek vraćam (Zabranjena ljubav <3) s vremena na vrijeme treba pogledati i nešto novo. Sama imam faze kad više i kad manje gledam serije, a u današnjem postu možete čitati o mojim favoritima u posljednjih godinu dana.

Za razbibrigu

serije the bold type unreal emily in paris

UnREAL – Amazon Prime

Ako volite reality TV formate (guilty as charged), onda će vam se vrlo vjerojatno svidjeti ova serija. Radi se od pogledu s druge strane kamere, to jest, neki “behind the scenes”. Pritom se razotkriva pomalo bolesni svijet u kojem producenti takvih emisija rade doslovno sve kako bi postigli što više kvote. Iako u stvarnosti to (nadam se) ipak nije toliko ekstremno, zanimljivo je promatrati spletke unutar tog mini-kozmosa, dok se producenti u isto vrijeme bore I s vlastitim životnim dramama.

Emily in Paris - Netflix

Već sam kod više ljudi vidjela da ovu seriju klasificiraju ako odmor za mozak, i mislim da ju to savršeno opisuje. Dobra za gledati u pozadini, za nasmijati se, pomalo predvidiva, no i zanimljiva serija. Iako je Emilyin pogled na svijet i neke izjave pomalo cringe, kao i cijeli set up u kojem „mlada-Amerikanka-dolazi-spasiti-Parišku-agenciju“, ipak vjerujem da će vas zabaviti.

The bold Type – Amazon Prime

Isto bih rekla ne previše zahtjevna serija, nazivaju je čak i modernom verzijom Seks i Grada. Ja bih rekla da se radi o hibridu između filma Vrag nosi Pradu i Seks i Grada. Radnja prati tri prijateljice koje rade u istom modnom/lifestyle časopisu, koje se na svom putu susreću s raznim ljubavnim i životnim izazovima. Serija obrađuje i nekoliko društvenih tema, pa su tako na tapeti moderni feminizam i politički aktivizam, sve zapakirano u laganu seriju za opuštanje. Preporučam!

Dramatična radnja

YOU - Netflix

Dugo sam se opirala ovoj seriji, jer sam znala otprilike o čemu se radi, no bojala sam se da se neću moći riješiti osjećaja da me stalno netko prati. Ja sam inače prilično strašljiva osoba, ne mogu gledati ni horore ahahaha. Ipak, dok sam se odlučila pogledati ovu seriju, totalno sam se navukla i nisam mogla prestati. Radnja prati „stalkera“ Joea Goldberga, koji je imao nesretno djetinjstvo, pa sada potrebu za roditeljskom ljubavi pokušavaa nadoknaditi na druge načine. Prije nego vam spoilam seriju do kraja, definitivno vam preporučam da je pogledate, naročito ako uživate u iznenadnim preokretima.

Sluškinjina priča – hulu/HBO

Izvrsno razrađena priča smještena u moderno vrijeme, koja prati June/Offred, sluškinju u „okupiranom“ gradu Gilijadu. Grad, odnosno određeni dio područja Amerike je pod novim, patrijarhalnim vodstvom, u kojem žene imaju nimalo ili minimalno pravo glasa, ovisno o njihovoj ulozi. Jako zanimljiva serija, koja definitivno potiče na razmišljanje. Ako ste osjetljivi na scene silovanja i generalno nasilja, vjerojatno bi bilo bolje da ju preskočite.

Unorthodox - Netflix

Ova mini serija me apsolutno prikovala uz laptop. Općenito me jako fasciniraju zatvorene zajednice, a ova serija prikazuje život zajednice ortodoksnih Židova u New Yorku. Osim dramatične priče, možete i jako puno naučiti o životu u takvoj zajednici. Jako zanimljivo, emocionalno, ma sve. Za gledanje u jednom dahu.

Odlična estetika

Mi djeca s kolodvora Zoo - Amazon

Davno, davno sam pročitala knjigu na ovu temu i znam da mi se baš urezala u pamćenje, a kako i ne bi. Radnja prati Christiane F. i njezinu ekipu prijatelja, koji upadaju u pakao droge. Iako je serija generalno dobila relativno loše kritike, zbog komentara da se umanjuju posljedice i glorificira konzumacija teških droga ( što je djelomično i utemeljena kritika), ima odličnu estetiku i definitivno je vrijedi pogledati.

The Queens Gambit - Netflix

Znači, ova serija je toliko divno napravljena. Estetika je na zavidnom nivou, outfiti, muzika, radnja, sve sve sve je toliko on point. Pratimo mladu Beth Harmon, kako otkriva svoj talent za šah i probija se na sam vrh. Naravno, nije sve tako jednostavno i na putu nailazi na mnoge prepreke. Glavna glumica je odlično odradila svoj posao i mene je serija stvarno oduševila.

Bridgeton - Netflix

Ako, kao i ja volite romane Jane Austen, ova serija će vam se jako svidjeti. Smještena u početak 19. stoljeća, balovi, vjenčanja, ljubavne drame i spletke – ničega ne fali. Uz to, u skladu s navedenom kategorijom – divna estetika. Haljine za bal, lijepe frizure i sveopća elegancija; OBOŽAVAM! Iako serija nije nešto duboka i više je za razbibrigu, mislim da ju vrijedi pogledati.

 

I to bi bilo to. Nadam se da su vam se svidjele moje preporuke.

 

Jeste li pogledale koju seriju s popisa?

Dajte mi i koji prijedlog za dalje!

 

Čitamo se, Nikol

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe