(Mojih) 4 najgorih skincare pogrešaka

08:55:00

 

skincare pogreške

Vjerujem da su mnogi od vas (kao i ja) na svom skincare putovanju napravili nekoliko pogrešaka prije nego su pronašli svoju idealnu rutinu. Koje su bile moje i kako vi to možete napraviti bolje saznajte u današnjem postu.

1. Agresivna njega

Jos kao tinejdžer sam imala relativno problematičnu kožu, no ništa izvan okvira jedne obične, lagano aknaste tinejdžerske kože. U skladu s pojavom prvih prištića moja mama mi je iz dm-a nabavila Clean&Clear tonik za masnu I problematičnu kozu, uz napomenu da joj ga je preporučila teta u drogeriji. Jos sada se mogu sjetiti divnog mirisa alkohola u istom #flashbacks. To su bili dani! Kao sto možete pretpostaviti, tonik nije riješio moj problem, već je samo isušio kozu, pa sam se bacila u potragu za novim proizvodom, koji je u ono vrijeme bio jako, jako agresivno promoviran a to je: Garnier Hautklar 3u1 gel za umivanje. Iskreno, ne znam jesu li oni u međuvremenu mijenjali formulu ili ne, al ovaj gel je također toliko isušujući da je to strašno, mislim da sam tijekom njegovog korištenja nekako došla i do toga da bih mogla početi koristiti kremu, no isto tako vjerujem da je preagresivna njega doprinijela i problemima s kožom s kojima sam se kasnije susrela.

2. Nepravilno skidanje šminke

Kao sto sam već navela, smetale su me moje akne i problematična koža i htjela sam ih se riješiti. Obzirom da mi to nije polazilo za rukom, odlučila sam se za drugo rješenje – prekriti ih. Koristila sam korektore, pudere, a jedan od favorita mi je bio Manhattanov Perfect Teint 2in1 Puder u kremi. Koja je to fasada bila, i još sam koristila spužvicu iz pakovanja uvijek i uvijek iznova, strasno. Ipak, to sve i ne bi bilo toliko problematično da sam ja znala kako tu šminku pravilo skinuti. Krenula sam s gelovima za umivanje, tonicima, no ubrzo shvatila da od toga nema ništa. Micelarne još nisu postojale na tržištu, da ne govorim o uljnim čistačima (barem ne u cjenovnom rangu dm-a). Pa sam se odlučila za next best solution – maramice za skidanje šminke. A obzirom da mi se maramice bas za tu svrhu i nisu isplatile cjenovno, preferirala sam baby vlažne maramice. Za svaku boru oko očiju koju dobijem u narednih deset godina krivim 100% i potpuno 16-godisnju Nikol, al opet, nije znala za bolje pa joj opraštam.

3. Ne korištenje SPF-a

Srećom, vremenom sam se uhodala, našla koliko toliko dobru rutinu za svoju kožu, no ono sto je definitivno promijenilo moju kožu na puno bolje je ubacivanje SPFa u svakodnevnu rutinu. Naslijedila sam laganu Rozaceu, koja se kod mene manifestira i u vidu upalnih pastula, a najveći pomak u smanjenju aktivnih upala na licu te iznenadnih navala crvenila je došao bas uključivanjem SPFa u rutinu. Ako tražite dobru i relativno jeftinu dnevnu kremu s SPFom, mogu vam preporučiti CeraVe dnevnu kremu, koju sam recenzirala ovdje pa si pročitajte ako vas zanima. U nešto višem cjenovnom rangu i specifično za osjetljivu rozaceičnu kožu mi se jako svidjela Paulas Choice Calm, koju sam isprobala, ali koju nisam detaljnije recenzirala na blogu. Ako bi vas to zanimalo, pišite mi u komentarima.

4. Pretjerivanje

“Don’t change a running system” ilitiga ne mijenjaj nešto što valja. Ipak, konstantno u potrazi za novim proizvodima, bombardirani reklamama, u želji za još boljom kožom, još većom promjenom, često pokleknemo. Ja prva. Skincare na društvenim mrežama u zadnje vrijeme doživljava pravi hype, pa tako na TikToku gledamo svakodnevne rutine od 20 slojeva, dok u isto vrijeme svaki drugi celebrity I(li) influencer izbacuje svoju liniju proizvoda za njegu lica. Salicilna, azelaicna, glikolna, hijaluronska kiselina, retinol, niacinamid, SVE NAM TREBA!!! Ili ipak ne? I sama se brzo ufuram u to i isprobavam sve živo, dok mi koža postaje sve gora i nikako da se smiri. Onda se treba vratiti na tvorničke postavke: čišćenje-hidratacija-spf i tako u krug. Slušajte svoju kožu, tako ćete najbolje znati što vam treba. I ne vjerujte svakoj reklami, ne treba vam sve, vjerujte mi. 😊

 

I to bi bilo neki popis mojih skincare grijeha. Možda ih je i bilo još, ali mi trenutno ne padaju na pamet, haha.

 

Koje su vaše skincare pogreške?

Griješimo li u istim stvarima?

 

Čitamo se, Nikol

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe