Recenzija: Maybelline FitMe korektor

08:40:00


Maybelline FitMe Korektor Concealer


 U potrazi za savršenim korektorom, prije neke dvije godine isprobala sam Maybelline FitMe od tada se ne odvajam od njega. Iako se pojavio na tržištu još davno, ja sam ga nekako kasno otkrila, no drago mi je što jesam. Sada u svakom trenutku moram imati barem jedan u zalihi, kako ne bih slučajno ostala bez njega. Zašto mi se toliko sviđaju i zašto ih i vi morate isprobati pročitajte u nastavku!

 Krenimo od očiglednog, pakiranje. Dolaze u plastičnim tubicama u količini od 6,8 ml sa spužvastim aplikatorom. Ako ste čitali prošli empties post (link), možete primijetiti da su u zadnje vrijeme neznatno promijenili dizajn ambalaže. Ono što se na prvi pogled ne vidi je da se promijenio i spužvasti aplikator. Za razliku od prošle varijante, kada vam je na aplikatoru ostajalo dovoljno proizvoda za oba oka, sada morate češće umakati aplikator. To je u jednu ruku dobro, jer ćete teže pretjerati s  proizvodom, ali opet i iritira, posebno ako ste navikli na stari aplikator.

Maybelline FitMe Korektor Concealer

Maybelline FitMe Korektor Concealer

Ipak, najvažnije je ono što se nalazi u tubici. Korektor dolazi u širokom spektru različitih nijansi, i vjerujem da će svatko pronaći odgovarajuću za sebe. Ja ga trenutno imam u dvije nijanse, 15 (hladni podton) i 12 (topli podton). 15icu koristim primarno kako bih sakrila plavkaste podočnjake, dok 12icom ispravljam manje nepravilnosti na licu. Korektori imaju srednje prekrivanje – ispraviti će manje nepravilnosti i lijepo ujednačiti ten, no definitivno nisu full coverage i ne prekrivaju svaku sitnicu. Ja ih prije blendanja volim ostaviti da kratko odstoje na koži (u međuvremenu odradim obrve) i imam osjećaj da im to daje i nešto bolju prekrivnu moć (no, možda se i varam). Meni dobro funkcioniraju i ispod makeupa i samostalno, za good skin days, kada koristim samo malo korektora ispod očiju.

Maybelline FitMe Korektor Concealer

Na swatchu možete vidjeti moje nijanse, gornja nijansa je broj 15, dok je donja broj 12. Swatchevi na licu su na žalost izostali jer me svjetlo danas nije baš poslužilo, no pokušat ću ih dodati naknadno.

Maybelline FitMe Korektor Concealer

Ako ga se ne setira, zna se uvući u borice oko očiju, no ništa strašno. Ako ga setirate, mirne ste barem 4-5 sati. Jednom nanesen ne mrda i možete biti sigurne da se neće obrisati tijekom dana. Usprkos tome, ne izgleda nimalo cakey, već maksimalno prirodno na licu, što je ako mene pitate njegov glavni adut. Cijena mu varira od drogerije do drogerije, no rekla bih da je neki prosjek 40-50 kuna.

Ako tražite dobar svakodnevni korektor srednje prekrivne moći, od srca vam preporučujem Maybelline FitMe.

Gdje kupiti?
Müller
Bipa

Koji je vaš go-to korektor?
Jeste li već isprobale ovaj i kakvi su vaš dojmovi?

Čitamo se, Nikol

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe