New in - Siječanj i Veljača 2021

18:43:00

S obzirom na to da je zadnji beauty haul objavljen prije dvije godine, krajnje je vrijeme da se ponovno pojavi na blogu. Ovaj haul je kombinacija stvarčica s Notina, Müllera i Dma, a specifičan je po tome što  u njemu nema ni jednog proizvoda dekorativne kozmetike, već je fokus na njezi i obnavljanju zaliha dosadašnjih favorita.


Kako sam se odlučila više posvetiti njezi kose, odlučila sam kupiti neki kvalitetniji šampon. U Douglasu sam pronašla Schwarzkopf bonacure Q10+ time micelarni šampon za lomljivu kosu. Nakon kratkog istraživanja, saznala sam da ga preporučuju za tanku kosu pa sam ga odmah naručila i molila boga da ju ne masti kao mnogi drugi profesionalni šamponi. Na moju sreću, šampon je zasad super, a za dalje ćemo još vidjeti.

Dove renewing glow samo je jedan u nizu mojih Dove gelova za tuširanje. Stvarno su mi najbolji jer ne isušuju kožu, a i divno mirišu. Ovaj je od roze gline, a miriše nekako puderasto, ali i osvježavajuće, teško za opisati, ali jako fino.

Balea sense of magic gel za brijanje je ponovljena kupnja. Ti Balea gelovi su stvarno fantastični; povoljni, efikasni i mirisni, a i stalno izlaze nove limitirane kolekcije pa vam neće tako brzo dosaditi.

L'Oreal elvital full resist multi power maska za kosu bila je djelomično impulzivna kupnja. Do sad sam koristila L'Oreal elseve dream long i nakon što sam čula toliko pozitivnih iskustva, zaželjela sam promjenu. Realno, koristim je samo kao masku (L'Oreal predlaže i korištenje kao leave-in tretman, no to mi nije toliko zanimljivo jer za to imam druge proizvode). Na prvu mi je ok, ali ne bolja od voljene Dream Long, ali vidjet ćemo hoće li se moje mišljenje još promijeniti.

CeraVe gel moussant gel za umivanje bila je preporuka koju mi je dala Nikol, nakon što je moje lice poludjelo od stresa i nošenja maski. Nakon što je spomenula da je već nakon kratkog korištenja vidjela prve rezultate, znala sam da ga moram imati i moram priznati da je stvarno fantastičan! Sadrži niacinamid, ceramide i hijaluronsku kiselinu, tako da omogućava korištenje aktivnih sastojaka već kod čišćenja kože lica. Moje lice se korištenjem stvarno pročistilo i upale su puno rijeđe. Naravno ima još proizvoda koje koristim uz nju kako bih ostvarila te rezultate, no mislim da je ova umivalica definitivno jedan od ključnih faktora. Iako sam tek na početku bočice, već sad znam da ću ga kupiti ponovno.

L'Oreal paris kostbare Bltüen / precious petals umivalica mi je dugo bila omiljena jer odlično skida šminku i čisti kožu bez da je isušuje. Moram priznati da sam je malo zapostavila pošto imam CeraVe i ne nosim šminku toliko često, ali svakako mi je super!

Bale aqua serum je staple-proizvod kod Nikol, pa se tako našao kao još jedna preporuka u procesu sanacije moje kože. Znam da se već prije nekoliko godina baš puno pisalo o njemu, no ja sam ga onda preskočila, pošto mi  skincare nije bio od tolikog interesa (kakva greška). Uglavnom, serum je na prvu stvarno super, daje dodatnu hidrataciju i glow, što mi se baš sviđa.

Catrice hydrating prime & care spray je također ponovljena kupnja. Odličan je za osvježiti kožu i malo je smiriti. Naravno, daje samo trenutne rezultate, no u nekim situacijama to je sve što trebate.

Catrice glowovernight aha treatment kupila sam u sklopu svoje novonastale skin care opsesije. Već dugo mjerkam The ordinary AHA + BHA treatment, no kako je uvijek out of stock, ovo je moralo poslužiti kao zamjena. Ne koristim ga toliko dugo, ali nakon prvih par korištenja mogu reći da se rezultati vide prilično brzo. Koža je nakon korištenja baš meka i svježa, no o ostalim effektima ne mogu puno reći.

Mixa cica-creme bila mi je saveznik u borbi protiv rana koje su nastale istiskivanjem prištića (don't judge). Smiruje kožu i ubrzava njezin oporavak. Nježna je, ali efektivna, pa vam ne treba puno. Uglavnom, super proizvod.

 

Chloe Chloe edp jedan je od mojih omiljenih parfema i uvijek moram imati jednu bočicu u svojoj kolekciji. Miris je stvarno odličan za razne prilike, a uz to je baš dugotrajan. Moja trenutna bočica je pri kraju, a na Notinu sam ga našla za manje od 30 eura! Odlična prilika, koju sam morala iskoristiti.

H&M vitalising body scrub peeling kupila sam prvi put. Cijena je bila stvarno sitnica pa sam ga odlučila uzeti. Miriše na limun i baš razbuđuje. Još ga nisam isprobala, ali vjerujem da ne može biti toliko loš.

Ebelin odstranjivač laka za nokte je još jedan proizvod iz dm-a koji kupujem već godinama, naravno u skladu s izmjenjujućim Limited Edition – kolekcijama. Cjenovno pristupačan i baš kvalitetan proizvod s kojim se ne može pogriješiti.

Delia  boja zaobrve je ponovljena kupnja s Notina. Odličan proizvod koji daje polutrajne popunjene obrve bez svakodnevnog šminkanja i previše muke. Odličan mi je za periode kad se ne šminkam previše, a svakako želim definirane obrve. Moja nijansa je dark brown i stvarno je neutralna. Boja lijepo i neprimjetno blijedi, a efekt traje 3 do 5 dana. Meni je stvarno super!


Kako vam se sviđaju proizvodi koje sam kupila?
Jeste li već isprobali neke od njih?

Pišite mi!

Melani

You Might Also Like

2 komentari

  1. Stvarno super kupovine! Balea Aqua serum mi nažalost nije odgovarao iako ga svi jako hvale (razmišljam mu dati i drugu šansu) no zaintrigirao me H&M-ov piling koji ću baš škicnuti idući put u dućanu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam bas dugo bila skepticna, a bas me pozitivno iznenadio hahah. Meni je peeling bas super, svakako isprobaj ako bude prilike :D

      Izbriši

Subscribe