Mojih top 3 zimskih parfema

10:20:00

Givenchy ange au demon edp

Imate li običaj parfeme sortirati po godišnjim dobima? Ja definitivno imam! Zimi obožavam nešto teže, toplije note, dok ljeti prolaze i lakše, cvjetne varijante. Glavni adut mojih omiljenih parfema oduvijek i zauvijek je: postojanost! Zbog određenog pH kože, većina parfema na meni baš, baš brzo ishlapi, pa ciljano moram tražiti nešto jače formule. Danas sam vam odlučila pisati o mojim top 3 u zimskim varijantama, a koji su me to parfemi očarali saznajte u nastavku. Redoslijed je slučajan, definitivno ne bih mogla izabrati ni jedan od ova tri koji više preferiram!

dsquared2 want edp


DSQUARED2 WANT, edp

Ovaj parfem za mene označava neko cozy vrijeme, džempere, kolačeee. Miriše divno, diiivno po vaniliji, koja s vremenom prelazi u neku drvenastu varijantu. Radi se o orijentalnom parfemu, koji definitivno možete nositi svaki dan. Note su sljedeće: gornje đumbir, mandarina, ružičasti papar; srednje ruža, neroli, helitrop; dok bazu čine drvene note, vanilija, madagaskarska vanilija. Iskreno, kao što sam već rekla, ja ovdje primarno osjetim vaniliju, koja me zapljusne čim nanesem parfem. Ipak, nije neka preslatka vanilija, nego više baš neka topla, pomalo mistična varijanta. Kao i svi navedeni parfemi, na meni traje jako dugo, a aura parfema je umjerena.

Gdje kupiti?
Notino.hr

 

Givenchy ange au demon edp

Givenchy ange ou demon, edp

Ovaj parfem vrišti samo jedno: SEXYYYYY. Miris mu je baš specifičan, pomalo orijentalan, i nije za svakoga. Jako polarizira - ili ga obožavate, ili ga mrzite; ja sam definitivno u prvoj skupini. Na svakoj koži miriše nešto drugačije (i Melani ga je kupila, i ja ga na njoj ponekad i ne prepoznam, pa je pitam koji joj je to parfem ahahah). Generalno se radi o jednom od popularnijih Givenchy parfema, i ima ga u više varijanti. Gornje note su šafran, timijan, mandarina; srednje ljiljan, ylang-ylang i orhideja; dok bazu čine vanilija, tonka sjemenke, brazilsko ružino drvo i hrastova mahovina. Ima baš puno karaktera, ispočetka sam ga primarno nosila za izlaske, no mislim da se može odlično isfurati i u dnevnim varijantama. Što se tiče trajnosti, meni izdrži cijeli dan (noć) i ima baš prilično jaku auru. Prije kupnje definitivno predlažem isprobavanje, jer, kao što sam već rekla, mišljenja su podjeljena.

Gdje kupiti?

 

Swiss Arabian Shangaf OUD edp

Swiss Arabian Shangaf OUD, edp

Najnoviji dodatak mojoj kolekciji parfema, koji zapravo ima zanimljivu priču. Prvi put sam ga pomirisala na muškarcu (radi se o unisex parfemu) i meni taj miris jednostavno nije izlazio iz glave. Užasno je specifičan, i jednom dok ga osjetite, prepoznat ćete ga između 1000 drugih parfema. Izuzetno „moćan“ parfem, također orijentalan (očito imam tip). Za njega se govori da je vrlo sličan Lancomeovom Oud Bouquetu, koji na žalost nisam imala prilike isprobati, obzirom da je i nekih 5 puta skuplji od ovog parfema. Ono što prevladava u ovom parfemu je definitivno oud, koji je zapravo i specifičan za istočnjačke parfeme. Baš on mu i daje tu neku dozu posebnosti i tajanstvenosti. Gornju notu čini šafran; srednju oud i ruža; dok bazu čine oud, praline i vanilija. Također vrlo topao parfem, ali ima određenu dozu neke oštrine u sebi. Trajnost mu je odlična, a što se tiče aure, definitivno ćete biti primijećeni ako nosite ovaj parfem.

Gdje kupiti?

 

Koristite li i vi koji od ovih parfema ?

Koji su vaši parfemski favoriti za zimu?

 

Pišite mi u komentarima,
Nikol

 

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ange ou demon je fantastičan! Jedan od najboljih parfema koje sam imala iako ne znam razlikuje li se ona verzija u ovakvoj samo ružičastoj bočici od ove u crnoj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažeeeeeem se u potpunosti, obožavam ga. :D Mislim da jeste malo drugačiji sastav, no ideja je ista vjerujem. :)

      Izbriši

Subscribe