Recenzija: Mac Shape + Shade Brow Tint

10:06:00

MAC-Shape-and-shade-review-brow-pencil-product-1

Obrve su već nekoliko godina glavna opsesija svih ljubiteljica make upa, a već dugo su i moja slaba točka. Iako trendovi variraju, pa smo s savršeno nacrtanih kultnih ABH obrvi došli na nešto neutralnije, stilizirane prirodne obrve, one i dalje ostaju u centru interesa.

 O proizvodu

I sama sam u zadnje vrijeme počela više težiti nešto prirodnijem stylingu obrva, a jedan od glavnih saveznika u postizanju tog looka mi je Mac Shape + Shade Brow Tint. Ovdje se zapravo radi o kombinaciji flomastera i pudera za obrve, koji su savršeni za postizanje prirodnog looka. 

MAC-Shape-and-shade-review-brow-pencil-product-2

Obzirom da se radi o nešto skupljem proizvodu (cijena mu je oko 18 €), ono što je mene uvjerilo da ga moram kupiti je bila činjenica da sam vidjela da ga koriste neke od mojih najdražih MUAs  na instagramu, pa sam bila sigurna u njegovu kvalitetu i prije kupovine. U međuvremenu se u drogeriji pojavilo nekoliko alternativa ovom proizvodu, neke sam i isprobala, pa ako vas zanima usporedna recenzija pišite mi u komentare! Moj je proizvod u nijansi Stud, što bi bila neka ashy tamnosmeđa nijansa.

MAC-Shape-and-shade-review-brow-pencil-product-swatch

Moram priznati da ja u 99% slučajeva koristim isključivo flomaster polovicu ovog proizvoda tako da će moja recenzija biti fokusirana na to, dok za puderom i ne posežem, no vjerujem da je zgodan dodatak tijekom putovanja. Uglavnom, flomaster se sastoji zapravo od više dlačica, koje se s vremenom mogu pomalo ocufati. Ipak, bez obzira na to on i dalje odlično obavlja posao, omogućuje vam da bez problema crtate tanke dlačice koje se neće razlijevati po koži ili razmazivati kroz dan. Ono što vam je potrebno kod baratanja ovim proizvodom je definitivno laka ruka, jer ćete u protivnom vrlo lako završiti s debelim crtama umjesto prirodnih dlačica. Na proizvodu je navedeno da mu je gramaža 0.95 g, s tim da nije navedeno kako je ta količina raspoređena između pudera i flomastera.

MAC-Shape-and-shade-review-brow-pencil-product-3

MAC-Shape-and-shade-review-brow-pencil-product-4

S obzirom na trenutnu situaciju i ne izlazim puno iz kuće, ne mogu vam reći koliko će proizvod potrajati uz svakodnevno korištenje. Ipak, ono što mogu garantirati je da se neće osušiti s vremenom. Sadrži kuglicu za koju vjerujem da definitivno pridonosi tome. Tako i nakon nekoliko mjeseci imate odličan proizvod.

Na slikama ispod možete vidjeti kako ja obično koristim ovaj proizvod. Lijevo je moja obrva au naturale, bez ikakvih proizvoda, samo počešljana. Desno sam nanijela proizvod na početak i na kraj obrve. Kao što vidite, moje obrve nisu prerijetke, osim na početku pa ih tu volim lagano popuniti. Uživo ne izgledaju ovoliko intenzivno i razlika između pravih i nacrtanih dlačica je gotovo neprimjetna. 

MAC-Shape-and-shade-review-brow-pencil-product-5

 Zaključak

Kao što sam već i na početku navela, ovo je u kratkom roku postao moj go-to proizvod za obrve i zaista vam ga od srca preporučam, unatoč nešto višoj cijeni! Mislim da pruža prirodan izgled obrva, koji je u isto vrijeme uredan i lijep.


Gdje kupiti

MAC Shape & Shade Brow Tint - Douglas
MAC trgovine


Jeste li isprobale ovaj proizvod?
Koji su vaši favoriti kada su obrve u pitanju?

Pišite mi u komentarima. :)

Nikol

 

You Might Also Like

2 komentari

  1. Stvarno odlično izgleda na obrvama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! I sama sam jako zadovoljna i definitivno preporučam za isprobavanje. :)

      Izbriši

Subscribe