Balea proizvodi - mini recenzije

22:10:00

 

Mislim da ne postoji osoba koja u svojoj kozmetičkoj kolekciji nema baš ni jedan Balea proizvod. Povoljna cijena, zanimljive limitirane edicije i relativno dobra kvaliteta, samo su neki od faktora, koji Baleu čine zanimljivim brandom. Kako sam i sama već isprobala podosta njihovih proizvoda, odlučila sam vam pokazati koje proizvode trenutno imam u svojoj kupaonici i svoje mišljenje o njima.

 

Balea Cremeseife - tekući sapun za ruke definitivno je u stalnoj postavi moje kupaonice. Ova pakiranja u vrećici stvarno su povoljna, a kako i oni napominju, kupovinom veće količine od jednom, reducira se i količina plastike i smeća koja nastaje u procesu. Sapun je sam po sebi baš okej, ne isušuje ruke i stalno dolaze neki novi zanimljivi mirisi pa nema šanse da vam dosade.  

Balea gel za brijanje mi je fantastičan proizvod. Kvaliteta se definitivno može mjeriti sa skupljim brendovima iz iste kategorije, a prednost su i nedostatak pink-tax-a. Naime, ova pjena za brijanje, iako ima divan dizajn i miris, nije bezobrazno skupa kao ostale „ženske“ pjene za brijanje. Odlično obavlja svoj posao, britvica lijepo klizi, koža je zaštićena i lijepo hidratizirana. Top proizvod!

Balea Schönheitsgeheimnisse Hafermilch Shampoo - šampon za kosu sa zobenim mlijekom našla sam na internetu kao preporuku za smirivanje iritiranog tjemena. Pročitala neke recenzije na dm-ovoj stranici, kupila pošto nije nešto posebno skup, ali ispao mi je katastrofa. Ne da mi nije smirio tjeme, već ga je dodatno isušio, a uz to i cijelu kosu. Pošto mi ga je baš puno ostalo, odlučila sam ga iskoristiti za pranje kistova i u tu svrhu mi je okej.

 

Balea aloe vera body gel sam kupila ljetos. Dobar mi je za umirivanje kože kod ugriza insekata ili nakon sunčanja. Lijepo hladi i njeguje i mislim da ljeti baš lijepo posluži.

Balea feel well Fussbutter – maslac za stopala – definitivno mi je jedan od najdražih balea proizvoda. Ovaj je maslac stvarno divan, bogat i mirišljav. Stopala su nakon korištenja meka i nahranjena. Ovo definitivno vrijedi isprobati.

Balea soft creme mi je odlična lagana kremica koja se može koristiti za sve i svašta, oni vele da može i na lice, no to nisam isprobavala. Ja je najviše koristim za ruke, laktove, koljena i slično. Stoji mi na stoliću pored sofe pa je odlična za mackanje tokom gledanja filma ili serije. Lagana je, brzo se upija a lijepo hidratizira. Jednostavno super.

 

Balea creme peeling - kremasti peeling s košticama breskve još je jedan odličan proizvod. Iako su trenutno kemijski pilinzi popularniji, meni su i mehanički dobri s vremena na vrijeme. Piling-zrnca su dovoljno sitna da ne grebu, ali svakako učinkovita. Ima ih puno, a i kremasta baza baš lijepo njeguje kožu. Super stvar!

Balea teint perfection serum za trepavice je proizvod koji mi nije baš sjeo. Prije kupnje sam zanemarila čitanje uputa na pakiranju u kojima piše da se proizvod treba nanositi dva puta dnevno te da se rezultati vide nakon 8 tjedana korištenje. Pošto mislim da me ni jedna dobra navika nije toliko dugo držala, nije naravno ni ova. Za vrijeme korištenja stvarno nisam vidjela pomak, ali zato kod promjene prehrane, povećanog unosa vode i korištenja okoloočne kreme!

Balea aqua serum prije nekoliko godina bio je proizvod kojeg je imala svaka beauty-blogerica našeg područja. Bio je doslovno svugdje. Ja sam ga zaista tek sad isprobala, pošto sam se nekako počela više zanimati za skin care i slične teme. Uglavnom, proizvod je stvarno super, lagan, hidratantan, odličan za svakodnevnu uporabu i dodatnu njegu.

Balea Gesichtsenthaarungscreme – krema za uklanjanje dlačica s lica još mi je jedan odličan proizvod! Mislim da je nema u stalnoj postavi, ali često bude u limited edition kolekcijama. Tako je bila i ova moja. Treba je ostaviti nešto duže, cca 10 minuta, ali odlično obavlja posao, ne smrdi, ne izaziva reakcije, ma fantastična!

Balea maske za lice – Iced berries – Milch & Honig – Totes Meer – još jedna kategorija u kojoj mi je Balea top – pogotovo limitirane kolekcije, što je zapravo moj najveći problem u toj cijeloj priči, jer mi nerijetko ukinu najdraže proizvode – npr. peach ice tea ovog ljeta. Maske su stvarno super, rezultati su odmah vidljivi, ali naravno nisu baš dugoročni, ali mislim da je to generalno slučaj s ovakvom vrstom proizvoda.


I to je to za danas!

Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda?

Koje Balea proizvode vi koristite?


Čitamo se, Melani


You Might Also Like

1 komentari

  1. Tekući sapuni za ruke su im stvarno odlični, a što se tiče pilinga za lice probala sam onaj njihov u plavom pakiranju sa aloe verom no voljela bih i ovaj sa breskvom

    OdgovoriIzbriši

Subscribe