Recenzija: Philips Lumea Advanced IPL uređaj

18:10:00


IPL uređaji u posljednjih nekoliko godina slove kao prava revolucija u otklanjanju neželjenih dlačica. Već sam prije razmišljala o laserskom uklanjanju, pa mi se tako ova opcija učinila odličnom, pošto obećava isti rezultat po znatno nižoj cijeni nego onoj u salonima. Nakon puno gledanja, istraživanja i premišljanja odlučila sam se i sama uvjeriti u njihovu učinkovitost. Iskustva o mojem Philips Lumea Advanced uređaju možete pročitati u nastavku.


Prije kupnje i uporabe važno je znati sljedeće:

1. IPL funkcionira samo na svjetlijim tonovima kože. Uređaj odašilje svjetlosne impulse koje privlače tamni dijelovi kutikula dlačica. No, privlači ih i tamna koža, što znači da bi uporabom uređaja na tamnim dijelovima kože moglo doći do opekotina. Izbjegavajte madeže!

2. IPL funkcionira samo na tamnijim dlačicama. Svijetle dlačice, isto kao i sive ili crvene ne privlače dovoljno svjetlosti da bi uređaj mogao djelovati na kutikulu i zaustaviti rast.

3. Tretmani moraju biti redoviti! Za sve dobro u životu, pa tako iza ovo, morat ćete se malo potruditi. Važno je biti redovit s tretmanima bljeskanja kako biste postigli i održali optimalne rezultate. Prvih 4 tretmana provodi se u razmaku o 2 tjedna, a održavanje zahtjeva tretman svaka 4 tjedna. Za praćenje tretmana pomoći će vam Philips Lumea IPL aplikacija, s kojom možete povezati IPL uređaj i pratiti svoj napredak.

4. IPL tretman ne smije biti bolan, a ako boli, radite ga krivo. Lumea Advanced verzija ima 5 razina jačine bljeskova. Savjetuje se korištenje najvišeg stupnja, koji je za vas ugodan. Ja sam na početku koristila 3. razinu, no već sam na sljedećim tretmanima koristila i više razine.




Što dobivate?

Ok, sad kad smo upoznali ova pravila, konačno možemo baciti pogled u kutiju. U Philips Lumea Advanced paketu koji ja imam, dobiva se osnovni uređaj s 1 nastavkom za tijelo i 1 nastavkom za lice (i druga manja područja), krpicu za brisanje uređaja te mali trimer. U različitim setovima možete dobiti razne nastavke i dodatke, tako na primjer u Philips Lumea Prestige BRI959 paketu dobivate dodatne nastavke za pazuhe i bikini zonu, no iz mog iskustva, za to vam može poslužiti i obični nastavak za tijelo, koji se dobiva u svakom setu.






Postupak

Što se tiče samog postupka, on je prilično jednostavan. Na dijelovima tijela na kojima želite izvršiti tretman, morate odstraniti dlačice; proizvođač preporuča brijanje ili epilaciju. Kako bi izbjegli urasle dlačice od brijanja,  prethodno napravite piling kože. Nakon pilinga i brijanja ili epilacije spremni ste za laserski tretman. Kod samog blicanja važno je izbjegavati madeže, paziti da se "poslika" cijela površina kože i da se svjetlosni impulsi ne ponavljaju na istim dijelovima, no osim toga ne morate previše razmišljati.

Kod mene proces za cijele noge, bikini zonu, pazuhe i lice traje oko 45 minuta, što je stvarno super, pogotovo dok toliko vremena morate izdvojiti tek svakih 2 ili 4 tjedna


 


Moje iskustvo

Iz mog iskustva, rezultate možete očekivati nakon 2. tretmana. Ovdje se mišljenja jako razlikuju, pošto smo svi različiti, a i postoji milijun faktora koji mogu utjecati na rezultate. Nakon 2 ili 3 tretmana mogu se primijetiti veća područja bez dlačica, a one i sveukupno sporije rastu. Nakon 4. tretmana broj dlačica će se maksimalno smanjiti. Nakon toga važno je i dalje biti redovit s tretmanima kako bi se rezultati održavali.

Trimer koji se dobije u ovom setu isto je super. Nisam očekivala da ću ga pretjerano  koristiti, no odlučila sam ga isprobati i nisam se razočarala! Maksimalno skrati dlačice, toliko da postaju  neprimjetne, a cijeli proces traje par sekundi. Super opcija za putovanja, ako ne želite nositi cijeli set za uklanjanje dlačica.


 


Zaključak

Na kraju moram priznati da sam oduševljena svojim Philips Lumea IPL Uređajem! IPL uređaji jesu nešto skuplji od ostalih metoda uklanjanja dlaka, no zapravo su odlična investicija, pogotovo zbog brzo vidljivih i dugotrajnih rezultata, a svakako su jeftiniji nego lasersko uklanjanje dlaka u salonima (tim više ako uređaj uhvatite na nekoj od akcija, koje su stvarno česte). Proces je jednostavan i bezbolan, koža izgleda lijepo, nije nadražena i nema uraslih dlaka, a rezultati stvarno dugo traju. Teško mi je odrediti koji je od IPL uređaja na našem tržištu najbolji, pošto sam probala samo jedan, no znam da sam oduševljena rezultatima koje sam postigla s Lumea Advanced uređajem i da bih ga preporučila svakome, tko se želi dugotrajno osloboditi neželjenih dlačica.

 

Gdje Kupiti?

Philips Lumea uređaje možete pronaći na sljedećim lokacijama; 

Philips Lumea Prestige - Elipso

Philips Lumea Prestige - Svijet medija

Philips Lumea Advanced Notino

Moj set je iz Media Markta u Austriji, a veliku ponudu možete pronaći i na Amazonu.

 



Koje su vaše omiljene metode odstranjivanja dlačica?

Jeste li već probale neki IPL uređaj? Jeste li zadovoljne?

 

Melani


You Might Also Like

4 komentari

  1. Velika mi je želja probati ga jer ga svi naveliko hvale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se isto bas dugo premisljala, ipak je to investicija, ali stvarno sam odusevljena rezultatima. Kad ga isprobas, svakako javi dojmove :D

      Izbriši
  2. Odlican post, nisam do sada primetila ovu stvar, hvala!

    Zapratila sam vas, pa ako zelite pogledajte moj blog <3

    jfashionlover.online <3

    OdgovoriIzbriši

Subscribe