Najdraži ljetni lakovi za nokte - ljeto 2018

22:02:00


Da se rezumijemo, moju zonu komfora, što se tiće lakova za nokte, čine nudaste njanse, a postoje  i iznimke poput crvene ili crne. Tim više me iznenadilo koliko ovog ljeta koristim lakove u "neobičnim" bojama (za moj ukus). Kako bih i vas inspirirala, odlučila sam s vama opdjeliti svoju listu najdražih lakova za nokte koje koristim ovog ljeta. Uživajte!

Kako bi lakovi dobro izgledali na noktima, njega noktiju treba biti na prvom mjestu. U tu svrhu već ne znam koju bočicu za redom koristim Eveline 8in1 total action. Davno davno smo o njemu pisale (klik za jednu jako staru recenziju) i još ga uvijek obožavamo (ako ne još i više).


Ljetni must-have svakako je bijeli lak koji će (kao i pastelaste nijanse koje slijede) divno naglasiti preplanulu put (a i blijedoj dat lagani izgled preplanulosti). Essence the gel nail polish u nijansi "33 wild white ways" je predivan, odično pigmentirani lak koji se brzo suši. Trajanost mu nije najjača strana, no obožavam njegov sjaj i činjenicu da je neproziran.


Sally Hansen nijanse "374 Mavue Along" postao mi je najdraži lak otkako sam ga prvi put stavila na nokte. Odmah se pojavio u favoritima i moje se oduševljenje još nije smanjilo. Prelijepa nijansa koja ide uz sve odevne kombinacije, pigmentiran i dugotrajan. 


Šta da vam kažem, ne mogu bez svojih nudaća! Još jedan nude ljepotan koji stalno koristim dolazi iz trend it up tvornice, a bio je dio evernudes linije. Nijansa je "020", a njegova specifičnost mat izgled na noktima. Nijansa nije toliko prirodna kao prethodno navedeni "mauve along" jer ovaj ima peachy podton, no jednako divno izgleda s mojim tonom kože. 


Iako se nikako ne mogu pomiriti s lošom trajnosti Catrice lakova, ovoj njiansi "024 The glamoure X factor" sve opraštam. Zlatna metalik nijansa jednostavno viće ljeto,a na noktima izgleda odlično i ne naglašava napravilnoti.


Još jedan lak metalnog sjaja, koji sve sirene čini ljubomornima, jest Avon mark. gel shine u nijansi "illuminate me"*. Boja je stvarno divna, pogotovo u kombinaciji sa njegovim sjajem, pigmentacija mu je također dobra, a trajanost baš po mom ukusu (potrajao mi je i do 4 dana bez uništenja).


Pastelasti ljepotan koji nikako nije smio faliti na ovoj listi je Essie "Nice is nice". Jedan je od novijih ljubimaca u ovoj kolekciji. Iako inače nisam nešto luda za bojama, ovog puta nisam mogla odoljeti nježnom tonu lavande. Divno je kremast, dugotrajan i sjajan. Čista ljubav!


Eto, to su moji najdraži lakovi ovog ljeta.


Kako vam se sviđa moj izbor?
Koji su vaši favoriti za ljetnu sezonu?

Do čitanja,
Melani 

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe