Potrošeni poizvodi u lipnju 2018

09:48:00


Već duuugo nismo pisale o potrošeni poizvodima, a to iz jednostavnog razloga što na se nije dalo čuvati staru ambalažu u stanu. No, uspjele smo osmisliti novi sistem s malom vrećicom, pa će nadalje postovi ovakvog tipa dolaziti češće, a predstavljati manje proizvoda. Uživajte, krećemo!


Fa magic oil gel za tuširanje sam dobila od bake i moram priznati da nije pogriješila u izboru. Što se tiće proizvoda ovog tipa nisam pretjerano izbirljiva (na prolaze samo oni koji isusšuju kožu), no ovaj mi se baš svidio. Lijep miris, bogata pjena i pristojna njega kože, dakle ima sve što je potrebno za dobar gel za tuširanje.

Palmolive absolute relax gel za tuširanje ima slične karakteristike, lijepo čisti kožu i ima ugodan miris. Relaksirajući efekt nisam pretjerano osjetila, no radilo se i o posebno stresnom ispitnom razdoblju.

Duchese gel za intimno pranje je odličan proizvod za sitn novce. Čisti i osvežava intimno područje uz iznimno nježan miris koji ne izaziva iritacije. Nova je bočica već u uporabi.


Sally Hansen Insta-dry nadlak za brzo sušenje laka pravi je spas kad lakirate u nokte u zadnji tren. Stvarno brzo osuši nokat, no obećanje da će vam štititi lak od oštećenja jako ovisi o laku ispod. Dakle, ako imate dobar lak ispod, ostat će sačuvan, ako ne, ne.

Essence SOS repair je još jedan lak na njegu noktiju koji mi nije bio ništa posebno. Otkako sam isprobala njegujuće lakove marke Ebeline, na primjer njihov 8 u 1, teško je naći neki koji može biti bar dovoljno dobar. SOS repair ne bih kupila ponovo.

Aveo odstranjivač laka za nokte s acetonom je stvarno odličan! Još jedan jeftin, a dobar proizvod. Zapravo volim sve aveo odstranjivače i ne vidim razliku među vrstama. Uglavnom, moja preporuka!

Today odstranjivač laka za nokte mi nije bio toliko dobar kao Aveo, no da se potrošiti. Dobro skida obične lakove, no na onim s efektom ili šljokiama posustaje. Uz to, treba više odstranjivača za uklanjanje iste količine laka.



Balea Sanfte Waschcreme, kao i Balea Aqua serum postali su "staples" u mojoj skincare rutini.

Ovo mi je vec treće pakiranje Balea Sanfte Waschcreme, koju koristim kao prvi korak prilikom dvofaznog čišćenja kože (ne moram ni govoriti da je novo pakiranje već u upotrebi). Njome najprije otopim sav make-up pa kožu očistim nekim laganim gelom za lice. Odlično uklanja make up, otapa čak i Maybelline Lash Sensational maskaru s kojom sam se jako borila dok sam ju pokušavala ukloniti micelarnom. Iako na njoj piše da je za suhu i osjetljivu kožu, mislim da može ogovarati svima, posebno kao ju koristitie isključivo za otapanje šminke.

Balea Aqua serum je svima dobro poznat proizvod, pruža laganu hidrataciju i njegu koži. Nedavno su promjenili pakiranje, ali je sastav ostao isti. Koristim ga nakon tonika i prije dnevne/noćne kreme, jer mi samostalno nije dovoljno hidratantan.



Batiste suhi šampon jedan je od najpopularnijih proizvoda te kategorije. Meni je ok jer u kratkom roku može osvježiti kosu i učiniti je društveno prihvatljivom na još nekoliko sati, no nije mi ništa posebno. Pokušala sam koristiti baby-puder umjesto suhog šampona i moram reći da se rezultati ne razlikuju pretjerano. Ok proizvod, no stvarno nije nište posebno.

Schwarzkopf essence ultime intenzivna maska za kosu definitivno nije toliko intenzivna, koliko ambalaža to naglašava, više mi je k'o regenerator. Okej, ali ništa posebno, pa ne bih ponovila kupnju.


Essence make me brow mi je super proizvod koji koristim kad mi se ne da puno vremena potrošiti na obrve, a želim da izgledaju lijepo. Nedavno sam pisala recenziju u ovo poizvodu, pa moje dojmove možete pročitati ovdje.

Catrice HD liquid coverage puder mi je diivan proizvod. Puno prekrivanje, neprimjetno lagan, za mene nema boljeg. Jedina mana mu je činjenica da (za mene) nema dovoljno svijetle nijanse (pogotovo preko zime i proljeća). Definitivno kupujem ponovo.


Rimmel Stay Matte puder u kamenu obožavam. Nakon što sam ga potrošila kupila sam Maybelline FitMe Matte and Poreless i Wet'n'wild Photofocus puder u kamenu, kao da isprobam nešto novo, ali nekako mi se sve više čini da ću se vratiti Rimellu. Za vise detalja proučite recenziju ovdje.

Essence olovka u usne u nijansi "Satin mauve" prije cca. godinu ili dvije doživjela je pravi hype i sve blogerice koje drže do sebe su je morale imati. Lijepa i kvalitetna olovka, kakve Essencove obično jesu. Kupujem ponovo.

Urban Decay Perversion maskara i je najdraža maskara ikad. Divno naglašava volumen i duljinu trepavica i što mi je najvažnije ne trusi se niti razmazuje. Čista ljubav. Vjerujem da ću je kupiti ponovo, no ne tako skoro zbog ne toliko pristupačne cijene.

Nadamo se da vam se svidio ovaj post.

Jeste li isprobale neke od ovih proizvoda?
Kako su vam se svidjeli?


Do čitanja,
Melani i Nikol



You Might Also Like

0 komentari

Subscribe