Zavirite u moju spavaću sobu

10:00:00



Što se nalazi na mom noćnom ormariću? Vjerujem da su se mnogi od vas ovo zapitali ;) , a danas ćete konačno saznati – yaaaaay!

Ukratko, moj noćni ormarić zapravo nije ormarić, već stolić kupljen u IKEI. Ime mu je LACK, mislim da je jedan od najjeftinijih takvih stolića (ili čak najjeftiniji) u IKEI. Ako vam se sviđa, možete ga kupiti ovdje za samo 43,90 kn.

DEKORACIJA
Ova šarmantna lampa koja podsjeća na rolu WC  papira je također iz IKEE – možete ju kupiti ovdje po nevjerojatnoj cijeni od 14,90 kn. Meni je zapravo prilično simpatična i služi svrsi. Metalik-ružičaste svijeće su iz Müllera, dok je mala mirisna svijeća iz Primarka. Točnih cijena se ne sjećam. Iz primarka je i ova rose gold košarica u kojoj čuvam proizvode za njegu tijela.  Ovaj umjetni sukulent je iz Tedija, a platila sam ga nekih 2 €. Keramička jabučica je uspomena na Špancirfest od prije par godina, a izrađuje ih Keramika Vrbanec. 



ESSENTIALS
Ono što ne smije faliti na mom stoliću su slušalice (Huawei, došle uz mobitel), bilježnica za ideje u vezi bloga (iz Primarka) te labelo, koje je uvijek neko drugo jer ih volim isprobavati. Ovo Neutrogena koje trenutno koristim je prilično solidno i ima moje preporuke. 


KNJIGE
Trenutno čitam #Šeficu od Sophie Amoruso (valjda zadnja na svijetu) i prilično mi se sviđa. Uz to, tu je i nešto „stručne literature“ – Ogilvy on Advertising, koju sam posudila od šefa da se malo inspiriram. Nešto starija, ali komična knjiga.


NJEGA TIJELA
Najradije se mackam u krevetu prije spavanja, pa je logično da mi se proizvodi za njegu tijela nalaze odmah do kreveta. Ovdje se nalaze moj najdraži Body&Soul maslac za tijelo u dvostrukoj izvedbi, staro i novo pakiranje. Mirisi su vanilija-badem i lavanda-smokva, i mene apsolutno oduševljavaju. Brzo se upijaju, lijepo hidratiziraju kožu, divno miriše i jeftini su! Ne može bolje. Iako inače stvarno nisam osoba od balzama i maslaca za tijelo, ovaj me je uspio oduševiti. Svakako isprobajte ako još niste! Nešto rijeđe koristim ziaja kremu za ruke od kokosa ( jer sam prije spavanja obično još na mobitelu ) i Yves Rocher kremu za njegu stopala s mirisom lavande (jer prije nego zaspim još bar 5 puta moram do wca, a ne želim se poskliznuti po pločicama), ali se i ovdje radi o prilično dobrim proizvodima. 


I to bi bilo to!

Što se nalazi na vašem noćnom ormariću?
Imamo li nešto zajedničko?
Preporuke za maslace za tijelo?

Čitamo se, Nikol


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe