Recenzija theBalm: In theBalm of Your Hand palete

16:46:00



Iako vjerujem da je većina vas koja je htjela ovu paletu nju kupila na nedavnoj akciji u Martimexu, kad je bila snižena nevjerojatnih 70%, ipak sam se odlučila napisati ovu recenziju. Ovo je paleta koja me totalno oborila s nogu i obilježila moje ljeto 2016., barem što se šminke tiče.


Who says you can't have it all? - theBalm


Ovo je prvi proizvod od theBalma koji sam ikada isprobala, i mislim da je odličan za tako nešto jer daje dobar uvid u 90% theBalm proizvoda. Paletu sam kupila netom prije odlaska na more i tamo sam ju odlučila pošteno isprobati - nosila sam samo nju, par ruževa i puder u kamenu. Iskreno mogu reći da mi je to bilo sasvim dovoljno kozmetike.



Pakiranje je napravljeno od relativnog tvrdog kartona - ne vjerujem da bi ju baš bilo moguće savinuti, no na vjerujem da će s vremenom na kutovima postati vidljivi tragovi korištenja. Lako se prlja i doslovno se vidi svaka mrvica. Uz paletu dobivate i omot napravljen od tanjeg kartona koji služi kao neka vrsta zaštite za paletu. Sama ambalaža je predivnog, veselog dizajna, tipičnog za theBalm proizvode.

Poklopac je podijeljen u dva dijela, jedan manji, koji pokriva proizvode za usne, i veći, koji pokriva sve ostalo. Rade na magnet, što je vjerojatno najbolje rješenje za kartonsko pakiranje. S unutrašnje strane većeg kartonskog djela nalazi se ogledalo, dovoljno veliko za šminkanje.





RUMENILA: Hot Mama, Instain u nijansi Argyle, Cabanaboy 

Hot Mama je jedna divna beskvasta nijansa s decentnim sjajem u sebi. Ne radi se o shimmeru, niti o šljokicama, već o jednom divnom glow-u, koji ne izgleda nimalo napadno. Vrlo se lako nanosi i blenda, a na obrazima izgleda fantastično! Na pakiranju piše da se može koristiti i kao sjenilo, i u tom slučaju taj glow u potpunosti dolazi do izražaja.

Instain u nijansi Argyle je jedna svjetloružičasta nijansa, s određenom primjesom nekog breskvastog tona. U potpunosti je mat, i nešto se teže bledna od Hot Mame i Cabanaboya. Dugo traje na licu i ne blijedi.

Cabanaboy je jedna lijepa boja šljive, koja kada ju nanesem, izgleda nešto više crvenkasto nego u pakiranju. Kao i prethodne nijanse, lijepo se nanosi i lako blenda, te je odlično pigmentirana. I za nju je navedeno da se može koristiti kao sjenilo; isprobala sam - nije baš moj cup of tea jer mi oko izgleda pomalo upaljeno, ali tko voli, nek izvoli. 



BRONZER: Bahama Mama

Jedan od kultnih theBalm proizvoda. Nimalo napadan, u potpunosti mat, izuzetno se lako nanosi i blenda. Nešto je slabije pigmentiran od primjerice rumenila, no mislim da je to ovdje dobra stvar, teže je pretjerati. Ako kod sebe nemate ni jedno drugo sjenilo ili paletu za tu svrhu, može poslužiti i kao nijansa za pregib kapka.

SJENILA: insane jane i mischevious marissa (shady Lady). Sexy (Nude Tude), lead zeppelin (Balm Jovi) 

O sjenilima neću pisati posebno - prve dvije nijanse su metallic finiša, treća je mat, a četvrta u sebi sadrži sitne šljokice. Sva su sjenila izuzetno pigmentirana - dovoljno je da ih samo !!!taknete!!! kistom, i dohvatit ćete dovoljnu količinu. Odlično se blendaju i lako nadograđuju te se gotovo uopće ne truse, stvarno je užitak raditi sa njima. Čak bih i rekla da su ona moje iznenađenje u paleti, jer uopće nisam mislila da će biti nešto posebno.



HIGHLIGHTER: Mary-Lou Manizer

Još jedan kultni proizvod, mislim da nema osobe koja nije čula za čarobnu Mary-Lou. Stvarno lijepo izgleda na licu i odlično je pigmentiran, i mislim da ne moram ništa dalje govoriti - sve znate. ;)

LIP&CHEEK CREAM: caramel (How 'bout them apples?)

Baš kako i piše, radi se o nekoj boji karamele, ne znam kao bih ju drugačije definirala. Kao rumenilo ju nisam koristila jer ne volim kremasta rumenila, kao ruž je OK, no ništa naročito. Moje usne su prilično pigmentirane i na njima se jedva primjeti da nosim išta. Tekstura nije masna, već ugodna za nošenje.




RUŽ: Mia Moore (theBalm Girls)

Ruž koji me jako iznenadio svojom pigmentacijom. Iako nisam puno očekivala, dobila sam odličan crveni ruž. Dok u pakiranju izgleda izuzetno crven, nanesen  na usne dobiva jedan ružičasti podton. Nešto je tvrđe teksture od Lip&cheek creama, i na usnama je nešto suši od njega. Ipak, radi se o solidnom proizvodu.



 Zaključak?
Kao što sam i na početku napomenula, za mene je ova paleta totalni must-have, i uopće se više ne mogu zamisliti bez nje. U slučaju da želite isprobati hrpu theBalm proizvoda i dobiti odličnu paletu za putovanja, ali i za stalno korištenje, definitivno vam treba ova paleta! 
Puna cijena ove palete je 292 kune, ja sam je ugrabila na akciji za samo 88 kuna. Dostupna je na prodajnim mjestima parfumerija Martimex te u određenim Bipa i Müller poslovnicama.

Jeste li isprobale koji theBalm proizvod?
Kako su vam se svidjeli?

Do čitanja, Nikol

You Might Also Like

6 komentari

  1. Nazalost, do sada nisam koristila nista od THe Balm, a zelela bih. Boje i senki, i hajlajtera zaista izgledaju prelepo, kvaltet je vidljiv na fotografijama. Paleta je odlicna, a tek cena po kojoj si je pronasla je jos bolja. Bz the waz, sawach'evi su ti odlicni, "ulovila" si svaku cesticu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je ovo odlična paleta baš za takvo isprobavanje. :D Hvala ti na komplimentu, stvarno sam se potrudila pa onda cijenim takve lijepe riječi. :)

      Izbriši
  2. Anonimno9/05/2016

    Ajme savršena paleta, sjenila su divna! :) Sad mi je prežao što nisam ulovila tu akciju, znaš li možda jel oni to često tako snize ili?

    Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, stvarno je divna! Nisam sigurna koliko cesto imaju takva snizenja, ali sam negdje vidjela da su ju par mjeseci prije ove akcije snizili na 50%, tako da vjerujem da ovo nije bilo posljednji put ;) Lajkaj njihovu stranicu na facebooku pa ces uvijek biti u toku :D

      Izbriši
    2. Anonimno9/06/2016

      Nadam se, nema mi druge nego čekati haha :) Hvala ti na odgovoru! :)

      Izbriši
    3. Zna kako se kaže - strpljen, spašen! ;)

      Izbriši

Subscribe