L'oreal Gel Intenza Eyeliner

21:41:00


Prije više od pola godine sam kupila ovaj gel eyeliner i tek sada mogu tvrditi da sam 100% sigurna što mislim o njemu pa sam vam odlučila napisati recenziju.

Iako se odlično snalazim s tekućim linerim i dobro mi odgovaraju (moj favorit je She dip liner - recenziju imate ovdje) ovog ljeta sam odlučila isprobati jedan gel eyeliner. Isprva sam htjela Maybelline, no kako ga nigdje nisam mogla pronaći, odlučila sam se za ovaj.



Pakiranje me osvojilo na prvu - izgleda jako luksuzno, vjerojatno zbog ovog zlatnog poklopca, a kao što vidite na slikama, jako je fotogeničan. Osim linera, u "setu" dobijete i kistić, koji je dobar ako nemate bolje, ali ja bih vam preporučila da nabavite essence kistić za gel liner koji je meni savršen.



Tekstura mi je isprva bila premekana; liner se jako lako brisao s mjesta, pa sam ga u početku malo zapostavila. Trebalo mu je par mjeseci da se malo osuši i sad je apsolutno idealan i divota je raditi s njim. Ne miče se s mjesta sve dok ne odlučim skinuti make up i ne blijedi s vremenom. Pripremila sam vam i swatch, a u akciji ga možete vidjeti ovdje i ovdje.


Ipak, moram priznati da mi nekako uzima više vremena kod nanošenja od dip linera, no mislim da je to samo stvar navike. Ako vam se svidjela ova recenzija, ovaj gel liner možete nabaviti na svim mjestima koja drže L'oreal kozmetiku po cijeni od 100 kuna. Na pakiranju piše da bi trebao trajati 24 mjeseca, tj. dvije godine, no svi znamo da su gel proizvodi malo kritični što se toga tiče. Na nekom blogu sam pročitala da ako liner držite naopako (da stoji na poklopcu) da će to spriječiti da se posuši. Nisam sto posto sigurna u istinitost tog trika, no moj je evo sad na nekih 8 mjeseci i još se dobro drži.


Nadam se da sam vam pomogla s ovom recenzijom!

Koji je vaš omiljeni eyeliner?
Preferirate li više tekuće, gel ili one u olovci?

Pišite mi u komentarima. :)

Čitamo se, Nikol

You Might Also Like

4 komentari

  1. Anonimno3/18/2016

    Meni se dopada pakovanje mnogo, nisam ga probala no moram pogledati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da, stvarno jako lijepo izgleda. :D

      Izbriši
  2. Nedavno sam sebe obradovala ovim čudom, dugo sam ga želela i oduševljena sam jako me dobro služi :).

    OdgovoriIzbriši

Subscribe