SWATCHES: Wet'n'Wild Ravin' Rasin & Spiked with rum

20:29:00


Za danas sam vam pripremila swatcheve Wet'n'Wild ruževa koje ste mogli vidjeti u prošlom New in postu, a rdai se o nijansama Ravin' Rasin i Spiked with Rum. Kako sam već pisala o ovim ruževima ovdje, odlučila sam ne puno duljiti s recenzijom, nego vam samo kratko pokazati swatcheve novih nijansi koje imam.



Ako vam se neda čitati recenziju, ukratko - semi-mat, jeftini, trajni i morate ih imati. :D Uživajte u swatchevima!




Jeste li isprobale ove Wet'n'Wild ruževe?
Koje nijanse mi možete preopručiti?

Čitamo se, Nikol :*

You Might Also Like

12 komentari

  1. Imam Ravin' Rasin ruž i jako sam zadovoljna nijansom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je isto jedna od najdrazih nijansi i obozavam ju nositi. :D

      Izbriši
  2. Jaoj ljubicasta je top! Presavrsenaaa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam još ni jednog i stvarno ne znam zašto...krasno ti stoje! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ih trebaš nabaviti ako su ti dostupni. :D Hvala puno! :)

      Izbriši
  4. Ravin Raisin mi se jako sviđa. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Isprobala sam nijansu Ravin' Raisin i imam samo riječi hvale. Ruž je odličan, trajan i jako lijepo izgleda, prehepi sam sa bojom i svime :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skroz se slažem, i ja obožavam svoj primjerak :D

      Izbriši

Subscribe