New in

22:37:00



Već dugo, duuugo vremena nismo imale new in na blogu. Baš sam pogledala, zadnji je bio prije 5 mjeseci !! Uglavnom kupujem po jednu stvar ili samo par, tako da mi nekako nema smisla raditi new in za 2-3 proizvoda... Ipak, u  zadnje vrijeme ih se nakupilo malo više, pa sam ih odlučila podijeliti sa vama. :)

Krenut ćemo s dekorativom:


Krećemo s očima... Tu su se našle moja voljena Maybelline Lash Sensational maskara, koja me osvojila na prvi nanos. Stvarno je odlična i preporučam ju svima! Zatim čak dvije olovke za oči, Catrice Made to stay inside eye highlighter pen u nijansi "010 In the mood for nude" koja se nanosi na waterline i tako oči čini većima i odmornijima (i stvarno traje na waterlinu dulje nego obične olovke, barem meni) te Manhattan X-ACT eyeliner u nijansi "Purplelicius 64P" koja jako lijepo izgleda na očima (postavila sam i sliku na facebook - link).



Prelazimo na usne! Maybelline colorsensational mat ruževi su me oduševili čim sam ih prvi put vidjela u BIPI, a ovaj u nijansi "950 magnetic magenta" je postao moj zahvaljujući dragoj prijateljici. Zatim dva Wet'n'Wild ruža, koje sam, opet, dobila od prijateljice, ali jedne druge haha. :D Nijanse su "Ravin' Rasin" i "Spiked with Rum" i obožavam ih nositi! Posljednji, ali ne i manje važan je ovaj Manhattan Lip tint u nijansi "Berlin Berry" koji odlično izgleda na usnama i traje vječno, ali ih zato isušuje... 


Ovo sam dobila od Melani za Božić, a radi se o: Maybelline colorsensational ružu za usne u nijansi "140 Intense Pink" koji je divan za svaki dan, no mislim da su malo fulali ime - ovo je više nježna ružičasta nijansa, nikako "intense pink" iii dva Catrice laka, u nijansama "61 Greige! The New Beige" te "27 The Pinky And The Brain". Hvala još jednom, Melani! :*


Ni ja nisam ostala imuna na Essenceovu "Merry Berry" limitiranu kolekciju, i jednostavno sam MORALA imati ovaj highlighter. Nije jako intenzivan i volim ga koristiti. Tu je i Catrice All Matt plus tekući puder u nijansi "010 Light beige". Kupila sam ga, jer sam nekad davno, prije nego što su promijenili formulu, imala isti takav puder, i bio mi je super. Ovaj nije. Mislim, u redu je, ali mi se čini da je prije bio bolji. 


Prelazimo na preparativu! L'orel Elseve Fibralogy šampon i regenerator sam kupila na akciji u KOZMU, a ako i vi volite Elseve šampone/regeneratore, do 24.1. u Bipi imate akciju 1+1 na različite vrste, što je super, jer vas jedan šampon/regenerator izađe 12 kuna. Čuda! :D


Trebao mi je dezodorans, pa sam se odlučila isprobati ovaj Borotalco roll-on. Inače ne koristim roll-on dezodoranse, više preferiram one u spreju, ali nekako mi se u zadnje vrijeme učinilo da me jednostavno ne štite dovoljno od znojenja. Ovaj je dezodorans prilično dobar, drži dosta dugo, a mislim da je to najvažnije. :D Inače, sadrži aluminij, ali postoji i verzija bez aluminija za one kojima to predstavlja problem. 


I za kraj - Dove mazalice za tijelo; purely pampering losion i silky krema. Odlični proizvodi, jako lijepo nahrane kožu i bude onako diiivno mekana nakon mazanja. Miris je također divan  i čak se zadržava neko vrijeme na koži.
I to bi bilo to!
Što ste vi u posljednje vrijeme kupile/dobile?

Do čitanja, Nikol :*

You Might Also Like

8 komentari

  1. Koristila sam Elseve šampon i regenerator iz te linije i bili su mi odlični. W'n'w Ravin' Rasin mi je omiljena nijansa *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam sad u fazi isprobavanja, i za sad su mi dobri. :D Jooj meni je isto jaaako draga, nisam biola sigurna jer nikad prije nisam nosila tako tamne boje na usnama, ali mislim da mi dobro stoji haha.

      Izbriši
  2. Merry Berry hajlajter mi je odlian! Obozavam The Lash Sensational maskara mi je odlicna :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ravin Raisin je najdivnija nijansa :D možeš ju staviti u kojem god intenzitetu želiš, ako ne želiš jako tamno, samo malo natapkaš na usne, a ako želiš vamp samo stisni XD i maskara je <3 samo što u zadnje vrijeme imam problema s uklanjanjem ne samo nje, već svih maskara, ne znam što se događa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za savjet oko ruža. :D I ja ju teško skidam, taman mislim da sam sve skinula, i onda se umijem/otuširam... -.-

      Izbriši
  4. Lijepi noviteti :) Ovaj x-act eyeliner mi djeluje jako interesantno. Kakva mu je trajnost? Da li je stvarno waterproof?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je prilično dobar i izdrži mi do skidanja šminke, ali smilim da to ovisi o kapcima najviše. :D I da, jeste waterproof, ali snažnije trljanje neće izdržati. :)

      Izbriši

Subscribe