Glossybox unboxing!

19:59:00


Kao što ste već mogli pročitati u najnovijem new in postu, od seke sam za rođendan dobila jednu malu rozu kutijicu pod nazivom "Glossybox". Radi se o kutijicama iznenađenja, koje se prema narudžbi dostavljaju na vaša vrata, a cijena im je 15 eura. Nikol je već jednom isprobala ovakav tip kupovine, i zbog svog pozitivnog iskustva, odlučila i meni pripremiti malo iznenađenje.




Kutijica koju sam dobila sadrži 5 proizvoda od kojih su 4 full size, a jedan (najekskluzivniji) je upola manji od originala, pa da vidimo o čemu se radi...


Prva stvar koju bih vam željela predsatviti jest produkt suradnje brendova Kryolan i Glossybox. Radi se o posebnom izdanju rumenila, kreiranu samo za Glossybox. Rumenilo Blossy rosewood je nježno roze boje te izgleda pomalo vintage, a miriše savršeno. Originalna cijena proizvoda je 12,90 eura za 2,5 g


Sljedeća stvar u kutijici privukla me ponajviše svojom ambalažom. Naime ovaj Figs & rouge balzam za usne ima pravo ljetno pakiranje. Kombinacija pink, bijele i zelene s printom flaminga je pun pogodak. Najvažnija karakteristika ovog balzama je to što je 100% prirodan i zbog ulja u sastavu obećava bogatu njegu. Cijena 5,90 eura za 12,5 ml.


Zadnji proizvod, što se dekorativne kozmetike tiče, jest umanjeno izdanje Benefit They're real! maskare.  Naravno da sam je htjela isprobati čim je izašla, ali nikad nisam mislila da ću za to stavrno imati priliku. 
Stavila sam je već nekoliko puta i oduševljena sam :D. Cijena je 24,50 eura za 8,5 g.

Kueshi revitalizirajući tonik za lice bio mi je zanimljiv jer za tu marku još nikad nisam čula. Navodno dobro vraća balans koži, što se tiće masnih i suhih područja, pa me to jaako zanima :D Cijena 10,70 eura za 200 ml


Monu Fiji ulje za lice sadrži esencijalna ulja Bois de Rose i Patchouli. Koža bi nakon uporabe trebala biti zategnuta i hidratizirana. Na žalost, meni užasno smrdi, pa ga koristim samo noću (povremeno, kako je i preporučeno). Cijena 9,85 eura za 30 ml. 


I to je to, dragi moji. Moram priznati da se meni ova kutijica (i njezin sadržaj) jako dopala. Odličan je način za isprobati i otkriti nešto novo. 

Kakvi su vaši dojmovi?
Imate li neke želje što se recenzija tiče? 
Jeste li probali koji od ovih proizvoda?

do čitanja

Melani

You Might Also Like

4 komentari

  1. Meni je ovaj paketić preslatki i čini se jako koristan :) Voljela bih da recenziraš Benefit maskaru, a ostale recenzije također nebi bile na odmet. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno7/19/2015

    wow stvarno divni proizvodi :D posebno maskara :D
    a i Figs ROUGE balzam,, imam jedan njihov, li onaj u limenoj kutijici tvrđi i stvarno sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :)
      Ja sam ga dosad isprobala samo nekoliko puta, ali mi se svidio iz prve :D

      Izbriši

Subscribe