Flormar pretty compact rumenilo

18:03:00





Iako nikad nisam previše pažnje posvećivala rumenilima, ovo malo čudo me natjeralo da dvaput razmislim o svom odnosu s njima. Zašto, čitajte u nastavku!





Kako je Flormar nedavno imao sniženja na dio svog asortimana, odlučila sam to iskoristiti i isprobati neki njihov proizvod. Negdje tamo prije dvije godine sam kupila neku njihovu maskaru i uopće mi nije bila loša. No kako tada nisam imala ni jednu Flormar prodavaonicu u blizini, bilo mi je teško doći do njihovih proizvoda. Sada, su mi (na sreću) nadohvat ruke. :D

No prijeđimo mi na ovo rumenilo. Kupila sam ga na sniženju, po cijeni od 3.95 €, dakle oko 30 kuna, koja je puna cijena ne znam, ali vjerujem da nije puno viša. Za tu cijenu dobijete nevjerojatnih 14 grama proizvoda koji trebate potrošiti u roku od 24 mjeseca, što je po meni apsolutno nemoguće...


Pakiranje proizvoda je relativno jednostavno - ništa posebno, ali me boja oduševljava, obožavam rozu. :D Plastika je prilično lagana, ne znam što bi se točno dogodilo da mi padne na pod. Nijansa koju sam ja odabrala je zapravo duo pod oznakom P115, od kojih je jedna onako k'o bronzer haha, a ova druga je neka pink-peach nijansa. Meni se obje jako dopadaju i stvarno su jako iskoristive, posebno u svakodnevnim lookovima. Iako mi se ispočetka činilo da će ova bronzy nijansa biti dobar bronzer (logično), nekako ne funkcionira na tajn način na mom licu, ali kao rumenilo je lijepa.


Jako mi se sviđa i miris rumenila;  miriše na šminku, ali ne onako teško, nego baš ugodno, cvijetno. Iiiii najbitnija stvar : pigmentacija je FENOMENALNA. Stvarno morate pripaziti s doziranjem - ja samo lagano pritisnem kist uz rumenilo i već na njemu imam željenu količinu. Savjetujem i vama da radite isto, osim ako ne želite izgledati poput klauna. :D



Evo, ako mi ne vjerujete, uvjerite se sami. :)

Swatchevi na ruci:


Zaključak:
Jako kvalitetna rumenila koja definitivno vrijede tih 4€ koje sam za njih platila, ma još i više. Ovo definitivno nije moje posljednje Flormar rumenilo! Zbog odličnog odnosa cijene i kvalitete, ovaj proizvod od mene dobiva čistu peticu. :D


Što ste vi isprobali od Flormar kozmetike?
Kako vam se dopadaju njihoovi proizvodi?

Sviđa vam se naš blog? Podržite nas lajkom na facebooku! - link

xoxo, Nikol



You Might Also Like

5 komentari

  1. I've been scrolling through your blog posts and I really feel you should be nominated for The Liebster Award. You can find more information on my post right here: zrinnkah.blogspot.com/2015/04/liebster-award.html

    I hope you have a nice day! Zrinnkah xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam još ništa probala od Flormar kozmetike, ali moram reći da me jako intrigira cijenom, a ujedno i kvalitetom :). Rumenilo izgleda jako lijepo, mislim da su obje nijanse jako nosive, iako mi se peachy-pink više dopada ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moju preporuku svakako imaš. :D Isprobala sam sjenila i rumenila, a čula sam da su im i ruževi i olovke dosta dobri. :) A i za nijanse se slažem, tu peachy pink nosim svaki dan, ova druga je malo zapostavljena...

      Izbriši
  3. Nemam konkretno ovo rumenilo ali već sam se uvjerila kak su kvalitetna i imaju izvrsnu pigmentaciju. :D Ovaj duo mi je krasan i baš mi je žao da ga nisam do sada nabavila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, baš su im krasna rumenila, iako je ambalaža prilično neugledna. :P

      Izbriši

Subscribe