Wet'n'wild coctail party - LOTD #1

12:51:00




Prvi post u seriji lookova napravljenih pomoću Wet'n'wild Color icon palete inspriranih koktelima!





 Heeej cure. :)
Kao što sam već najavila u postu u kojem sam recenzirala već spomenutu paletu (link), odlučila sam vam pripremiti malu seriju lookova napravljenih paletom. Kako su boje u paleti prilično lude i otkačene, a mene su odmah podsjetile na koktele, odlučila sam napraviti lookove inspirirane koktelima. :)

Današnja inspiracija : koktel "Tequila Sunrise".

 

Kako palete sadrži divne, lijepo pigmentirane nijanse narančaste i žute, odlučila sam započeti s ovim koktelom, kojeg odlikuju upravo takve boje.





Kako sam postigla ovakav look? Najprije sam na oči stavila Deborah bazu, a preko nje bijelu Essence olovku, kako bih stvorila što bolju bazu za svijetlo, žuto sjenilo. Nakon toga sam na cijeli pomični dio kapka nanjela žuto sjenilo iz Color icon palete.



Zatim sam u pregib oka nanijela narančasto sjenilo i izblendala ga. U sam kut oka stavila sam malo bijelog sjenila kako bih dobila dobar prelaz. Zatim sam namočila kosi kistić, umočila ga u narančasto sjenilo i nanijela ga u obliku linera uz oko. Ovo je pravo otkriće! Sjenila iz Color icon palete odlično funkcioniraju kao lineri u boji naneseni na ovaj način. Zatim sam na trepavice nanijela jedan sloj Maybelline Rocket Volum i jedan sloj Loreal Miss Manga maskare.



Obrve sam popunila sjenilom iz kofera iz Müllera i obrubila ih Catrice kamuflažom. Na lice nsam nanijela kombinaciju Maybelline Affinitone i Manhattan tekućih pudera, koje sam  fiksirala transparentnim Essence puderom u kamenu. Nakon toga sam nanijela rumenilo iz Müller kofera te p2 highlighter. Nude ruž na usnama je Essence longlasting ruž  "11 Nude love".


I to je to, nadam se da vam se svidio look. :)

Kako vam se sviđa ideja serije lookova inspiriranih koktelima?
Biste li nosile ovakav look?

Ako vam se sviđa nas blog, možete lajkati našu Facebook stranicu kako bi bili u toku s našim objavama. :)

xoxo, Nikol :*



You Might Also Like

0 komentari

Subscribe