Naša kolekcija parfema

19:56:00







Upoznajte našu malu kolekciju parfema. :)








Hej cure!
Danas vam donosimo članak u kojem ćemo vam ukratko predstaviti našu kolekciju parfema.
 Pa krenimo!

Fragonard, "frivole" parfem
Ovo je pravi dragulj u mojoj kolekciji, jedini pravi parfem koji imam, ostalo su sve parfemske ili toaletne vodice. Ako slučajno ne znate, razlike u nazivu zapravo označava razliku u trajnosti "parfema"; toaletne vodice traju dvadesetak minuta do jedan sat na koži, parfemske vodice traju od tri do četri sata, a parfemi šest do osam, ovisno o vrsti kože.Ovaj sam parfem kupila na maturalcu u Parizu u jednoj parfumeriji i platila sam ga 20€ za 15 ml, što je super cijena za pravi parfem. Miriše sasvim nježno, na bergmont i jasmin, na mojoj koži traje prilično dugo i zaista ga obožavam. Ako nekog zanima, ovdje je njihova web stranica za ostale informacije: http://www.fragonard.com/parfums_grasse/?noredirect=1

H&M, "Rising sun", EdT
Ako nas redovito čitate, vjerojatno znate da jaaaako volimo H&M, pa bi bilo čudno da nemamo i neki njihov parfem. Ovaj sam kupila na sniženju, mislim da je koštao nekih 2€. Nije nešto posebno, miriši jako po limunu, Melani čak veli da miriši na "Čarli" hahah. Ipak, meni je oke, ljeti je prilično osvježavajući. :)

Benetton, "Benetton Bianco", EdT
Jedan od meni dražih parfema, dobila sam ga ove godine za rođendan, ali mislim da košta nekih 150-200 kuna. Iako je toaletna vodica, na mojoj koži traje začuđujuće dugo i jako sam sretna zbog toga jer je miris zaista prekrasan. Miriši najviše na jasmin i meni se jako sviđa. Preporučam! 

Bruno Banani, "Pure woman", EdT
Dobila od dečka za rođendan i volim jaaaako. Bruno Banani parfemi su mi inače jedni od najdražih, imala sam prije ovog "Basics for women" i iscjedila sam ga do posljednje kapi. Padam na pakiranja, pa me ovaj parfem osvojio na prvu. Oblik bočice bi kao trebao predstavljati ženske obline, al to bi onda bila nekaj jako čudna žena haha. :D Ja najviše osjetim miris ciklame i crnog ribiza, općenito više volim te neke 
cvijetno-voćne slatkaste mirise, pa je ovo za mene pun pogodak. :)

Christina Aguilera, Royal Desire, EdP
Miris koji sam dobila za rođendan. Miris je prilično zagasit, a pošto ja više volim voćne i slatkaste, ovo nije jedan od mojih favorita. Ne mogu baš prepoznati sastojke, ali sam prilikom istražđivanja na internetu vidjela da je gornja nota marshmallow, što me prilično iznenadilo. Parfem koji miriše na marshmallow?! Kao što sam rekla nije mi ništa posebno, a uz sve to nije ni naročito postojan.

Guess, "Guess Girl", EdT
Opet krasna bočica. :) Ovaj sam dobila za poklon od frendova za rođendan; rekla mi je prijateljica koja ga je kupila da je birala najviše prema pakiranju, i definitivno nije pogriješila! Miris je opet cvijetno-voćni, a najviše se osjete note maline i orhideje. Iako na mojoj koži ne traje predugo, svejedno ga volim nositi. :)

 Kylie Minogue, "Darling", EdT
 Ovaj je bio najfotogeničniji od sviju, jedva sam odlučila koju ću sliku staviti. Opet slatko pakiranje, koje mene podsjeća na guzicu, hahahah. Nisam sigurna jel to namjerno il ne, al meni baš tak izgleda. Iako na prvu izgleda prozirno, na bočici se presijavaju ružičasto-ljubičaste nijanse. Miris nije onako osvježavajuć, voćni kakve inače preferiram, već malo "zagasitiji". Najdominantnija je nota ljiljana. Ne traje predugo. Solidan, ali ništa posebno.

Playboy, "Playboy VIP", EdT
Pokolon za rođendan, drugi playboy parfem koji sam imala. Moram reći da mi se čini da svi playboy parfemi mirišu nekako slično, valjda imaju neke iste note. Nije mi ništa posebno, tim više što 80% cura ispod 20 ima barem jedan playboy parfem, pa se lako stopiš s masom, posebno u školi... Usprkos tome sam ga dosta potrošila. Miris je neki neodređen, miriši na playboy parfeme hahahaha. :D Nije naročito postojan.

Sarah Jessica Parker, "Lovely", EdP
Profinjena bočica, dobar miris, dobitna kombinacija. Osim toga, tko ne bi htio mirisati poput Carrie?
Miriši najviše na lavandu i mošus, nije težak, već lagan i prozračan. Na koži traje nešto dulje od prethodnih parfema, al opet ništa spektakularno.

 Economic parfem "267",  EdP
 Dobila na poklon, trebao bi bili kopija Versacevog "Crystal bright". Kako ovaj Versaceov parfem nisam isprobala, ne mogu procijeniti dal je kopija dobra il nije. U svakom slučaju meni parfem odgovara, iako sam sam dosta skeptična prema tim parfemima i sama ga vjerojatno ne bih kupila. Ipak, kao što sam rekla, odgovara mi i nije mi izazvao nikakve reakcije na koži ili nešto slično, iako sam čula da nekim curama je. Miriši dosta jako i dugo traje na kože, a miris je svjež, osjećaju se najviše magnolija i božur. 

UCB, "Essence of woman", EdT
Opet jedan Benetton, dobila sam ga na poklon. Ovaj me miris nije previše oduševio; iako sam ga ispočetka dosta koristila, s vremenom mi je dosadio. Trajnost je solidna, ali miris mi je sad jako čudan. Čini mi se da se mošus najviše osjeti, nisam sasvim sigurna. Ništa posebno, al vjerujem da nekom odgovara više nego meni.

I to bi bilo to!


Kako su vam se svidjeli parfemi iz naše kolekcije?
Posjedujete li i vi koji i koji su vaši dojmovi o njemu?
Pišite nam. :)

A ako vam se sviđa nas blog, možete lajkati našu Facebook stranicu kako bi bili u toku s našim objavama. :)

Puseee, Nikol i Melani :*

You Might Also Like

6 komentari

  1. Baš sam se nasmijala na opis bočice Lylie-nog parfema haha :D I meni su Bruno Banani mirisi jedni od dražih i uvijek imam jedan u kolekciji :) mislim da volim sve Christinine mirise i imam tri, a svi mi se sviđaju :D Sviđa mi se bočica od Guess-a, ali ne sviđaju mi se ni taj niti onaj ljubičasti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah drago mi je što sam te nasmijala :D a eto, meni, kao sto sam rekla, Christinini parfemi nisz ekstra dobri, al zato Guessove obožavam. Kod parfema je dosta tesko pogoditi svačiji ukus :)

      Izbriši
  2. Darling mi je divan ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš lijepa mala kolekcija. Od ovih ja imam Lovely i to mi je jedan od dražih mirisa :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe