Proljetni LOTD

15:51:00






Danas sam vam odlučila pokazati jedan lijepi, nosivi, proljetni look. :)










Ljubičasta sjenila su mi najdraža i jako ih volim koristiti. Sviđa mi se kako ističu moje oči. Inspiraciju za look sam dobila u ovom videu (iako sam se tijekom šminkanja prilično udaljila od početne zamisli :D ) :


Uostalom, pogledajte slike :)










Iiii close-up oka


Proizvodi koje sam koristila:

LICE:
Maybelline Affinitone tekući puder
Catrice Camouflage Cream
Catrice Skin Finish puder u kamenu
p2 "Glow Up!" highlighter
Bourjois rumenilo u nijansi "33 Lilas d'or"

OBRVE:
Essence eyebrow stylist za brinete

OČI:
Deborah baza za sjenila
Maybelline Color tattoo sjenilo u nijansi "65 Pink Gold"
p2 "Glow Up!" highlighter
Catrice ljubičasto sjenilo (ne znam točnu nijansu)
Duglas eyes sjenilo u nijansi "pastel 02"
sjenila iz makeup kovčega iz Müllera
she tuš u nijansi "001 black"

USNE:
p2  "Define your lip line!" olovka za usne
Avon Hidrakolor ruž u nijansi "Pink Renewal"

I to bi bilo to. :)

Kako vam se sviđa look?
Koja je vaša najdraža proljetna boja u make up-u?

Ako vam se sviđa nas blog, možete lajkati našu Facebook stranicu kako bi bili u toku s našim objavama. :)

xoxo, Nikol 


 




You Might Also Like

8 komentari

  1. Lijepo je, sviđa mi se :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo i dobro ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepo, sviđa mi se ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, sviđa mi se! Ti si predivna! I boja očiju ti je to dieeee for!

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, sva se crvenim, hihi. :)
      Hvala ti! :*

      Izbriši