DEBORAH 24ORE perfect eye primer

20:26:00


Hej cure! :)
Danas vam donosim recenziju baze koju sam koristila u postu s H&M sjenilima (klik). Radi se o DEBORAH 24ORE perfect podlozi za sjenila.


Kupljena je prije cca 3 tjedna, u dm-u na sniženju. Inače joj je cijena 50,90 kuna, a ja sam ju platila samo upola toliko, dakle 25,45 kuna. Dolazi u obliku tubice, u kojoj se nalazi 8 ml proizvoda, koji nakon otvaranja treba potrošiti za 6 mjeseci.



Što obećaju?
 "24Ore Perfect Eye Primer je podloga koja tvori nevidljivi film preko kapaka, ostavljajući svijetlu, ujednačenu bazu. Dobra podloga omogućuje sjenilu da se održi ravnomjerno na mjestu gdje je nanešeno bez skupljanja u pregibima vaših kapaka. Primer djeluje kao podloga ne samo za sjenilo koje ste nanijeli već i za olovku za oči te tuš!
Dermatološki je testiran."



Baza je lagane teksture, iako mi se čini pomalo ljepljiva, da ne velim masna. Boja je neka bjelkasta do bež, ali sasvim lagana i potpuno se gubi nakon razmazivanja na ruci, što je nekome plus, a nekome minus. Miris je sasvim lagan, podsjeća me na klasične Nivea kreme.


Definitivno pojačava intenzitet sjenila, ja sam koristila Douglas (ljubičasto) i Manhattan (crno) sjenilo kako bi to pokazala na slikama. Crna olovka je essence. Prvi je swatch je bez, a drugi s bazom. Što se trajnosti tiče, i tu me je vrlo pozitivno iznenadila. Bez problema izdrži cijelu noć na kapcima, bez razmazivanja.


 Sve u svemu, baza je jako dobra iako mi se 8 ml čini nekako malo, zaista mislim da ću je brzo potrošiti. I da, primjetila sam da zna nekontrolirano curjeti čim otvorim tubicu, a to mi se nimalo ne sviđa.
Svakako bih vam preporučila ovu bazu, usprkos malim nedostatcima, ipak ima više pozitivnih strana. :)

Što mislite o Deborah proizvodima? Koje vi baze za sjenila koristite?

Do sljedećeg puta, pusicee :*

You Might Also Like

2 komentari

  1. joooj, kod mene u dm-u je već duže vrijeme na sniženju i uvijek ju gledam, ali nikako da ju piknem. naime, imam masne kapke i ne odgovara mi primjerice essence baza koja je svima odlična, tako da mene zanima imaš li ti sličnih problema s obzirom da kažeš da ova drži sjenila.mislim, jel imaš masnije kapke ili? inače koristim art deco i jako dugo traje i super mi drži sjenila.al ova je snižena pa bi ju probala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej :) Inače nemam masnije kapke, al mislim da ova baza nebi bila baš "pogodna" u tom slučaju... Kak sam napisala, čini mi se nekak masna i mislim da bi ih samo dodatno zamastila, nebi bilo puno koristi od nje u tom slučaju. A ne znam, trebala bi probati. :D

      Izbriši

Subscribe