Paris, Paris; city of dreams...

12:22:00

Hej cure :) Eto, jučer sam se vratila ravno iz Pariza, pa sam odlučila malo pisati o svojim dojmovima.




Zapravo, vratila sam se s maturalnog putovanja, kojemu je Pariz bio glavna destinacija, uključujući Strasbourg, Ženevu i Milano. Uglavnom, sve se dobro završilo, nikoga nisu pokrali i svi smo se živi i zdravi vratili kući, puni pozitivnih dojmova. Pariz je ogroman grad i apsolutno je nemoguće potpuno doživjeti svu njegovu ljepotu u tih nekoliko dana. Ipak, nadisali smo se pariškog zraka i bar na kratko osjetili čar Pariza.

Jedna od najzanimljivijih stvari koju sam zamjetila je da u Parizu ima jako malo supermarketa. Vodič nam je rekao da je tome tako zato što Parižani nemaju naviku kuhati doma, već za svaki obrok izlaze u restoran. I zaista, svi su restorani bili pretrpani gostima. Isto tako, primjetila sam da je u Parizu potpuno neisplativo imati vlastiti automobil. Kao prvo, guzžve su katastrofalne, a kao drugo, nigdje nema prakirnih mjesta i prava je gnjavaža tražiti jedno od njih. Parižani su pronašli idealno rješenje tog problema; skuteri. Kud god pogled seže. Poslovni ljudi na skuterima. Majke s djecom na skuterima. Kao da jednostavno svi u Parizu imaju skuter. Nešto nevjerojatno.
U Parizu me posebno oduševila umjetnička četvrt Montmartre. Puna je umjetnika koji će za nekoliko minuta naslikati vaš portret ili vam prodati jednu od svojih predivnih slika. Montmartre sav vrvi suvenirnicama i restoranima. Predivna četvrt, meni i najljepša u Parizu, barem od onih koje sam vidjela do sad. Najslađi su mi bili konobari, koji su okolo šetali obučeni u hlače na prugice s trgerima i beretkama. Upravo takvima sam praižane zamišljala, preludo.
Što se pak parižanki tiče, na žalost nisu sve otmjene, mršave i elegantne. Čak dapače, mnogo njih uopće ne nosi grudnjak. To me jako začudilo, živjela sam u uvjerenju da su one uvijek super-dotjerane i da drže više do sebe. Ipak, parižani su dosta slobodniji od nas, što se tiče svega. Do nedavno je bilo moguće kupiti dozvolu za seks na javnom mjestu i onda sasvim legalno voditi ljubav na Eiffeleovom tornju. Ah, 'ko voli, nek izvoli. Srela sam, doduše, i dosta šik parižaniki, koje se potpouno uklapaju u klišej - lagana prugatsa suknjica, visoke štikle, savršena šminka i frizura. Mnoge parižanke nose štikle posvuda, na šetnju u parku, na putu do dućana, u restoran... Zaista me zadivila njihova izdržljivost. :D Naravno, u Parizu sam nešto i kupila, ali o tome više u sljedećem postu.
Za sad vam svakako preporučam da posjetite Pariz i barem nakratko uživate u svim njegovim čarima. :) Pusicee :*

You Might Also Like

0 komentari